Günümüzde internetin geldiği noktada şirketlerin ve markaların da ticaret anlayışı tamamen değişti. Aslında yenilendi, gelişti diyebiliriz. Artık web sitesi ve sosyal medya hesapları olmayan kurum ve kuruluş, markalar, şirketler kalmadı. Tanıtım için web site çok önemli, ürünlerin detaylı anlatılması, hizmetlerin açıklanması için uygun bir mecra. İnsanlar bir hizmeti ya da ürünü satın almak istediğinde web sitelerini ziyaret ederler. Web site ve sosyal medyanın önemi elektronik ticaret için çok büyüktür.
Sosyal Medya Danışmanlığı
Markalar ve şirketler ürünlerinin tanıtımı için, hedef kitle belirlemek ve onlara ulaşmak için sosyal medya kullanıyorlar. Sosyal medya pazarlama stratejisinin en önemli silahı oldu. Sosyal medyayı dijital pazarlama açısından kullanma ve yönetmek ise uzmanlık gerektiriyor. Bu yeni meslekleri de doğurdu. Sosyal medya danışmanlığı mesleği son yıllarda çok ilgi görmektedir.
Sosyal medya danışmanı işletmenin hizmetlerini doğru kitleye tanıtır ve satışlarının artmasına yardımcı olur. Müşteri ve işletme arasında köprü görevi de görmektedir. Olumlu olumsuz bütün eleştirilere ve taleplere anında dönüş yaparak müşteri memnuniyeti sağlar.
Sosyal Medya Danışmanı Rutin Görevleri
Sosyal medya danışmanı marka tanıtımında uzmandır. Kısa zamanda çok fazla kişiye ulaşır ve rekabet ortamında aktif olmayı sağlar. Peki, sosyal medya danışmanı bunu nasıl yapar?
- Özgün içerikler hazırlar. Hemen hemen her gün aktif bir şekilde hizmetle ilgili görsel ve video paylaşımında bulunur.
- Sosyal medya sayfalarının düzenlenmesini sağlar. Sosyal medya sayfası ilk bakışta profesyonelliğini yansıtır.
- Aynı anda bütün sosyal medya platformlarında paylaşımda bulunur.
- Hedef kitleyle doğrudan iletişim kurar. Her türlü geri bildirime, şikayetlere cevap verir. Şirketin güvenilirliğini artırır.
- Sosyal medya üzerinden kampanyalar ve çekilişler düzenler. Böylece şirkete yeni takipçiler kazandırmış olur.
- Sosyal medya etkileşimi raporunu detaylı bir şekilde sunar ve analiz eder. Böylece hedef kitle analizi de yapılmış olur ve geç kalmadan strateji değişikliğine gidilir.
HEMEN İLETİŞİME GEÇİNEskişehir Sosyal Medya Ajansı, dijital pazarlama konusunda uzmanlaşmış bir firmadır. Eskişehir Sosyal Medya Ajansı, dijital pazarlama konusunda uzmanlaşmış bir firmadır. Yerel işletmelerden uluslararası markalara kadar geniş bir müşteri yelpazesine sahipler ve sektörlerinde liderlerden biri. 10 yılı aşkın bir süredir piyasadalar ve sektördeki en son trendlere sürekli uyum sağlıyorlar. — Eskişehir son yıllarda dijital devrimle dönüşen bir şehir. T&u...
Günümüzde dijital dünya, işletmelerin büyümek ve rekabet avantajı sağlamak için en önemli platformlardan biri haline gelmiştir. İnternet kullanımının yaygınlaşmasıyla birlikte, şirketler müşterilere daha etkili ve hızlı bir şekilde ulaşmak için dijital çözümlere yönelmiştir. Bu alanda başarı sağlamak için profesyonel bir kreatif ajansın yardımı şarttır. İşte bu ihtiyaca cevap veren Pill Digital, Eskişehir ve İzmir...
İnternet son yıllarda oldukça gelişti ve bilgisayarların da daha kolay ulaşılabilir hale gelmesiyle hayatın birçok alanında yer almaya başladı. Alışverişin de bu alanın bir parçası haline gelmesi tabii ki kaçınılmaz oldu. E-ticaret ya da internetten alışveriş, ilk olarak ABD’de ortaya çıktı, daha sonra Avrupa’ya yayıldı ve nihayetinde Türkiye’de de kendisine yer buldu. İnsanlar artık alışverişlerini de internet üzerinden yapar hale g...
Eskişehir Reklam Ajansı Eskişehir reklam konusunda oldukça yüksek rakamlara sahiptir. Ajanslar mankenlik, modellik ve oyunculuk üzerine size tecrübelerinizden yararlanarak geniş imkanlar sağlar. Daha önceden almış olduğunuz eğitimler ile yeteneklerinizi geliştirebilir ve ünlü olma imkanı yakalayabilirsiniz. Eskişehir reklam ajansı size uygun pozisyonları değerlendirerek ekran önünde görünmenize yardımcı olur. Reklam Ajans...
Dönüşen, gelişen ve globalleşen modern dünya ile birlikte tasarım yapmak daha da önemli bir hale gelmiştir. Bu bağlamda grafik tasarım, yaşamımızda önemli bir hal almışken grafik tasarımcı da önemli bir meslek grubu olarak meslek dünyasında yerini almıştır. Bu bağlamda inceleyecek olunursa, grafik tasarımcı, internet siteleri, dergiler, reklamlar, kitaplar, posterler, bilgisayar oyunları, afişler, kurumsal iletişim ve kurumsal kimlik gibi birçok farklı k...
Kurumsal web tasarımda üzerinde önemle durulması gereken konuları bu yazıda inceleyeceğiz. 2000' li yıllarında sonrasında internetin Türkiye' de yaygınlaşmasının ardından firmalar için internette bir yer sahibi olmanın da önemi arttı. Firmalar gerçek hayatta işlerini geliştirmeye çalışırken, internette de bir yer sahibi olmaları gerektiğini farketti. Örnek verecek olursak işlek bir cadde üzerinde bir kırtasiye dükkanının erişebildiği potans...