Günümüzde internetin geldiği noktada şirketlerin ve markaların da ticaret anlayışı tamamen değişti. Aslında yenilendi, gelişti diyebiliriz. Artık web sitesi ve sosyal medya hesapları olmayan kurum ve kuruluş, markalar, şirketler kalmadı. Tanıtım için web site çok önemli, ürünlerin detaylı anlatılması, hizmetlerin açıklanması için uygun bir mecra. İnsanlar bir hizmeti ya da ürünü satın almak istediğinde web sitelerini ziyaret ederler. Web site ve sosyal medyanın önemi elektronik ticaret için çok büyüktür.
Sosyal Medya Danışmanlığı
Markalar ve şirketler ürünlerinin tanıtımı için, hedef kitle belirlemek ve onlara ulaşmak için sosyal medya kullanıyorlar. Sosyal medya pazarlama stratejisinin en önemli silahı oldu. Sosyal medyayı dijital pazarlama açısından kullanma ve yönetmek ise uzmanlık gerektiriyor. Bu yeni meslekleri de doğurdu. Sosyal medya danışmanlığı mesleği son yıllarda çok ilgi görmektedir.
Sosyal medya danışmanı işletmenin hizmetlerini doğru kitleye tanıtır ve satışlarının artmasına yardımcı olur. Müşteri ve işletme arasında köprü görevi de görmektedir. Olumlu olumsuz bütün eleştirilere ve taleplere anında dönüş yaparak müşteri memnuniyeti sağlar.
Sosyal Medya Danışmanı Rutin Görevleri
Sosyal medya danışmanı marka tanıtımında uzmandır. Kısa zamanda çok fazla kişiye ulaşır ve rekabet ortamında aktif olmayı sağlar. Peki, sosyal medya danışmanı bunu nasıl yapar?
- Özgün içerikler hazırlar. Hemen hemen her gün aktif bir şekilde hizmetle ilgili görsel ve video paylaşımında bulunur.
- Sosyal medya sayfalarının düzenlenmesini sağlar. Sosyal medya sayfası ilk bakışta profesyonelliğini yansıtır.
- Aynı anda bütün sosyal medya platformlarında paylaşımda bulunur.
- Hedef kitleyle doğrudan iletişim kurar. Her türlü geri bildirime, şikayetlere cevap verir. Şirketin güvenilirliğini artırır.
- Sosyal medya üzerinden kampanyalar ve çekilişler düzenler. Böylece şirkete yeni takipçiler kazandırmış olur.
- Sosyal medya etkileşimi raporunu detaylı bir şekilde sunar ve analiz eder. Böylece hedef kitle analizi de yapılmış olur ve geç kalmadan strateji değişikliğine gidilir.
HEMEN İLETİŞİME GEÇİNSektörünüzde iddialı mısınız? Yeteri kadar kitleye kendinizi tanıtamadınız mı? Gelin sizin reklamınızı yapalım. Geniş Kitleler İçin En İyi Tanıtım Gelişen teknoloji, önüne geçilemeyen içeriği boş tasarımlar. İnsanlara ulaşmanın çok kolay olmasından kaynaklı dijital çöplükler. Alternatiflerin çokluğundan dolayı bir türlü beğenilememe sorununun olduğu bir dönemdir. &n...
Dijitalleşen dünyada kendisine sabit bir alan edinmek isteyenlerin çözümü web siteleridir. Online platformlarda varlık göstermek isteyen markaların tercih ettiği web siteleri, markanın dünyaya açılan bir kapısıdır. Ürün veya hizmetlerin tanıtıldığı, online katalogların yüklenebildiği, 360 derece sanal tura imkan veren web siteleri, marka bilinirliğini artıran en önemli unsurdur. &nb...
Türkiye'nin dört bir yanındaki yerel seçimlerin yaklaşmasıyla birlikte, belediye başkanı adayları için en etkili kampanya stratejilerinden biri, kendilerini çevrimiçi ortamda mükemmel bir şekilde temsil etmektir. Pill Digital olarak, adayların dijital kimliklerini oluşturmak ve seçmenlerle bağlantı kurmalarına yardımcı olmak için buradayız. Dijital Kimliğiniz Sizi Temsil Eder Yerel seçimlerde başarılı olmak, güçlü...
Günümüzde işletmeler için en büyük zorluklardan biri, hedef kitleleriyle etkileşim kurmak ve müşteri tabanlarını genişletmek için etkili bir reklam stratejisi geliştirmektir. Bu amaçla dijital reklam ajanslarının rolü büyük önem taşımaktadır. 2016 yılında kurulan Pill Digital, yeni bir dijital reklam ajansı olarak sektörde adından söz ettirmeye başlamış ve müşterilerine kaliteli ve güncel teknolojilerle do...
Eskişehir Logo Tasarım Eskişehir logo tasarım firması Pill Digital yenilikçi ve yaratıcı tasarımlar ile markanızın gücüne güç katar. Markalaşma süreci oldukça zorlu ve uzun bir süreçtir. Markanın yer aldığı sektör ve pazar farkı olmaksızın süreç boyunca dikkat edilmesi gereken önemli unsurlar vardır. Yapılan bazı araştırmalar markaların insanların hafızasında en çok yer eden şeylerden birinin, markanın lo...
Bireysel ve kurumsal kişiliklerin internet ortamında hizmetlerini, ürünlerini ve paylaşmak istediklerini insanlara ulaştırmak için bir web sayfasına ihtiyacı vardır. Web sayfaları sayesinde internet siteleri bir şekil alır ve kullanıcılarına hizmet vermeye başlar. Bu kimi zaman bir şirketin ürünlerini sattığı bir site olur, kimi zamanda gezdiklerini anlatan bir yayıncının insanlarla bilgilerini paylaştığı bir ortam olur. Her türlü amaç için kuru...