Dünya genelindeki bilgisayar ağlarını ve kurumsal bilgisayar sistemlerini birbirine bağlayan elektronik iletişim ağına internet demekteyiz. İnternet olmasaydı bugün web sayfaları olmazdı. Eğer bilgisayarlar olmasaydı, bugün internet de olmazdı. Web tasarım ofisi yapılabilmesi için gerekli olan bilgisayar ve internetin anlatılmasıyla süreç başlıyor.
İnternet kimileri için dünyanın en büyük kütüphanesi, kimileri içinse dünyanın en büyük mağazasıdır. Reklam yapmanın, bilgiye ulaşmanın, paylaşmanın ve eğlenmenin en hızlı yöntemlerinden biridir.
İlk internet çok daha statikti. Görsel olarak çok daha basit ve sadeydi. Daha doğrusu görsel amaçları yoktu.
Bunu takip eden yıllarda dinamik içeriklerin yani kullanıcıların kontrol ettiği içerikler oluşmaktadır. Böylece internette oluşan içerik daha bir hızla devam etmeye başlıyor. İçerik kullanımını arttırıyor ve bu da birbirlerini tetikliyor. Bu büyüyen bir süreçtir.
Bilgisayarlar insanlar tarafından evlerde ulaşılabilir olmaya başlıyor. Evlerde ulaşılabilir bilgisayarlar daha çok kullanılıyor. İnternet de bu sayede daha hızlı yayılmaya başlanıyor.
Bugünkü geldiğimiz noktada ise birçok web sitesi içeriği kendisi üretmiyor. Kullanıcılara ürettiriyor. Bugün Facebook, Twitter gibi web siteleri, içeriği kendileri üretmiyorlar. Bu siteye üye olan kullanıcılar üretiyor. Yine içeriği tüketen de sitenin kullanıcılarıdır.
Avrupa’ da özellikle Hollanda ve Almanya, bu internet altyapısı konusunda ilerlemiştir. Türkiye’de de son yıllarda büyük ilerlemeler kaydetmiştir. Fiber altyapılar tüm Türkiye’de kurulmaya devam ediyor. Ülkemizde internet fiyatları yüksektir.
Web Sayfalarında Süreç Nasıl İlerliyor?
Web tasarım ofisi süreçlerinde, web sitesi yaptırmak isteyen kişi veyahut kuruluşa ihtiyaç vardır. Bu kişi veya kuruluşlar pazarlama elemanları ile buluşuyor. Müşterinin işi anlaşılmaya çalışılmaktadır. Hangi sektörde olduğu belirlenmelidir. Firmanın rakipleri de inceleniyor. Müşterinin kurumsal görsellerine bakılmaktadır.
HEMEN İLETİŞİME GEÇİNBireysel ve kurumsal kişiliklerin internet ortamında hizmetlerini, ürünlerini ve paylaşmak istediklerini insanlara ulaştırmak için bir web sayfasına ihtiyacı vardır. Web sayfaları sayesinde internet siteleri bir şekil alır ve kullanıcılarına hizmet vermeye başlar. Bu kimi zaman bir şirketin ürünlerini sattığı bir site olur, kimi zamanda gezdiklerini anlatan bir yayıncının insanlarla bilgilerini paylaştığı bir ortam olur. Her türlü amaç için kuru...
Web Tasarım, bir web sitesinin tasarımının ve kullanım deneyiminin planlanması, tasarımı ve yapılandırılması sürecidir. Kullanıcı deneyimi, ara yüz tasarımı, navigasyon, renk, tipografi ve görsel tasarım gibi faktörleri içerir. Web Tasarım Faktörleri Kullanıcı Deneyimi: Web sitesinin kullanıcılar için nasıl daha iyi bir deneyim sunabileceği ile ilgilidir. Bu, ara yüz tasarımı, navigasyon ve web sitesinin hızlı yüklenm...
Günümüzde teknoloji, yiyecek ve içecek sektörünü de dönüştürüyor. Eskişehir'deki restoranlar, lokantalar ve kafeler için Pill Digital tarafından sunulan QR menü hizmeti, bu dönüşümün önemli bir parçasıdır. Bu makalede, Eskişehir QR Menü'nün restoran işletmelerine nasıl katkıda bulunduğunu ve Pill Digital'in bu alandaki hizmetlerini inceleyeceğiz. QR Menünün AvantajlarıQR men&...
Çağımızın gerekliliklerine ayak uydurmak adına en etkili çözümü sunan web tasarım uygulamaları, düşük maliyetlerle reklam yapabilmeyi sağlamaktadır. Sektörün taleplerine yönelik olarak hazırlanan web tasarım uygulamaları ile birçok önemli avantaj elde edebilmek mümkündür. Web Tasarım Uygulamalarının Günümüzdeki Yeri Dijital çağı yaşadığımız bu zamanda başarılı bir ...
Ülkemizdeki dijitalleşmenin son zamanlarda önemli ölçüde artması ile birlikte kurumsal, şirket ve kişisel dosya medya hesaplarının yönetilmesi için yeni bir hizmet sektörü ortaya çıkıyor. Sizi ve şirketinizi en iyi şekilde sosyal mecralarda temsil edebilmek, rekabet ortamında sizi en üst seviyelere çıkarabilmek amacı ile Eskişehir dijital ajanslar hizmet veriyor. Bu ajanslarla anlaşarak siz de sosyal medya hesaplarınızın pr...
Web siteleri markaların dijital mecralardaki kimlikleridir. Bir web sitesi bir insanın kimlik kartına benzer. Web sitesinde bulunan logo kişinin vesikalık fotoğrafına, hakkımızda bölümüyse kişinin kütük bilgilerini andırır. Nasıl ki her insanın bir kimliği vardır; markaların da olmalıdır. Dijital mecrada var olma web sitesi ile sağlanır. Her bir marka için özenle hazırladığımız web siteleri sayesinde fiziki mağazanızdan uzaklaşarak tüm d&u...