İnternetin varlığı, dünyada ilk bilgisayarların hayatımıza girmesiyle başlamıştır.1948 tarihinde ilk bilgisayar icat edildiğinde bir oda büyüklüğündeydi.
Özellikle ABD, iç ordu yazışmalarında ve gizli istihbarat yazışmalarında kullanılmak üzere bir ağ üretmeye başlıyor. Bu ağ eyaletler arasında yaygınlaşıyor. Ağın oluşturulmasıyla birlikte diğer devletler de ABD’yi örnek alıyorlar. Böylelikle onlar da kendi iç ağlarını oluşturuyorlar. Daha sonra bunlar devlet ağlarından çıkıp ticari işletmelere de sıçrıyor. Gelişerek ve birleşerek 1980’lerde, bugünkü bildiğimiz internet ortaya çıkmaya başlıyor.
Avrupa’da www kavramının atılımı yapılıyor. 1990’lı yılların başında web temelleri oluşturuluyor. Web ‘in açılımı World Wide Web olaraktır. Tim Berners Lee, Web ’in kurucusu ve babasıdır. HTML işaretleme dilinin de geliştiricisi Lee olmaktadır. Onun sayesinde bugün birbirleriyle bağlantılı bilgisayarlarda, internet üzerinde çalışan sayfaların görüntülenmesi sağlanıyor.
Web Nasıl Başlamıştır?
1990’lardan bugüne dek web, hızlı büyümeye devam etmektedir. Türkiye bu yıllarda da internet ile tanışıyor. 1990’lardan sonraki süreç, ülkemizde biraz geriden takip ediliyor. İnternet, ülkemizde 90’ların sonundan itibaren kullanılmaya başlanılıyor.
Web tasarım ajansı, alışagelmiş kavramından uzaklaşmaya başlamıştır. Daha çok web tabanı alanına doğru gitmeye başlamıştır. Yeni tanımı web tasarımından ziyade web uygulamaları olarak daha çok duymaya başlıyoruz. Tasarım alışagelmiş tasarım açısından baktığımız zaman web tasarımı, var olan bir bilginin kullanılabilmesidir. Bu bilgi her türlü internet aracılığıyla içeriğin kullanıcıya görsel halde sunmasını hedefleyen bir tasarım sürecidir.
Ne İş Yapmaktadır?
Temel olarak kişilerin ve kurumların internet ortamında en iyi şekilde yer almasını sağlamaktır. Görsel iletişim araçları da buna dahildir.
HEMEN İLETİŞİME GEÇİNReklamlarınızın Adresi Reklamcılık, içinde bulunduğumuz yüzyılın belki de en etkili sektörüdür. Bir firma ya da şirketin alanında başarılı olması, onun yeterli tanınırlığa ulaşmasına artık yetmemektedir. Çeşitli mecrala verilen reklamlar sayesinde, insanların şirkete daha kolay şekilde ulaşması sağlanır. Reklamları iyi olan ve reklamcılık sektöründen iyi yararlanan bir şirket, rakiplerine göre her zaman bir nebze daha avantajlıd...
Kişi, kurum veya kuruluşlar, global pazarda kendilerini tanıtmak için web sitelerini kullanırlar. Web siteleri, mekan algısını kırarak günün her saatinde tüketicilerin ulaşabileceği online mecralardır. Web sitelerinde yer alan bilgiler firmayı tanıtabildiği gibi satış ve pazarlamaya da müsaittir. eskişehir web ajans hizmeti sayesinde, tüm süreçleri online olarak takip edebilir, yaptırmak istediğiniz web sitesini uzaktan kontrol edebilirsiniz. ...
Dijital dünyada başarı, estetik ve işlevselliğin mükemmel uyumuyla başlar. Bu uyumu sağlamak için gerekenler, yalnızca profesyonel bir web tasarım ajansı tarafından sunulabilir. Pill Digital olarak, müşterilerimize web tasarım, e-ticaret sistemleri ve mobil uygulama geliştirme alanlarında yenilikçi ve etkili çözümler sunuyoruz. Bu makalede, Pill Digital'in nasıl fark yarattığını ve hizmetlerimizin işletmelerinizi nasıl dönüştürebi...
Eskişehir E-Ticaret Özellikleri Başta Eskişehir e-ticaret olmak üzere birçok farklı ile aktif olarak pazarlama hizmeti sunan site mevcuttur. Bu sitelerin en büyük özelliklerinin başında online olarak alışveriş yapma imkanını tüm kullanıcılara sunması gelmektedir. Bu siteler firma tarafından özenli bir şekilde hazırlanmaktadır. Sunulan tüm ürünler ve hizmetler deta...
Günümüzde işletmelerin çevrimiçi varlığı giderek daha önemli hale gelmekte ve bu da web tasarımına olan ihtiyacı artırmaktadır. İyi bir web sitesi, markanın dijital vitrini olarak hizmet ederken, profesyonel bir görünüm ve etkileyici bir kullanıcı deneyimi sunmalıdır. Bu noktada, işletmelerin sıklıkla tercih ettiği bir seçenek olan "web tasarım ajansları", kaliteli ve özelleştirilmiş çözümler sunarak markaların &cced...
Günümüzde, küçük işletmelerin rekabet edebilmesi için dijital pazarlamanın önemi giderek artmaktadır; bu, işletmelerin daha geniş kitlelere ulaşmasını ve marka bilinirliğini artırmasını sağlar. Dijital Pazarlamanın TemelleriBu bölüm, küçük işletmelerin dijital pazarlamada başarılı olmak için anlaması gereken temel kavramları açıklar: SEO, sosyal medya, içerik ve e-posta pazarlaması. SEO ve Kü&ccedi...