Eskişehir Reklam Ajansı
Markanız veya işletmeniz için bilinirliği ve satışı arttırmak adına en doğru adres Eskişehir reklam ajansı Pill Digital’tır.
Reklamcılık neredeyse 200 yıldır varlığını devam ettiren ve günümüzde devasa bütçelerin ayrıldığı, çok büyük şirketlerin hizmet verdiği ve içerisinde milyonlarca insanın çalıştığı bir sektördür. Buna rağmen reklam ajansları, şirketleri ve sektör çalışanları hakkında büyük bir bilgi kirliliği vardır. Matbaalar bile günümüzde kendini reklam ajansı olarak adlandırmaktadır. Eskişehir reklam ajansı Pill Digital çok geniş yelpazede hizmet vermektedir.
İş Ortağınız
Reklam ajansları, marka bilinirliğini korumak veya arttırmak isteyen markalar ile firmaların en önemli iş ortakları arasında yer almaktadır. Reklam ajansları markalar için ön Pazar araştırmasından, kullanılan reklam mecralarından alınan sonuçları raporlamaya kadar hemen her adımda hizmetler vererek, markanın güçlenmesine yardımcı olur.
Eskişehir reklam ajansı Pill Digital müşterilerine pazarlama konusunda tavsiyeler verme, iletişim dili hakkında danışmanlık yapma ve fikirler verme, reklamların yayınlanacağı mecraları seçme ve yayınlanan reklamların dönüşlerini ve sonuçlarını inceleme, reklamların kullanılacağı mecralardaki şirketler ile en uygun fiyat anlaşmalarını yapma ve bütçe hazırlama konularında hizmetler vermektedir. Reklam için ayrılan bütçenin en verimli ve yararlı şekilde kullanılmasını sağlayabilmek esas amaçlarıdır.
Eskişehir reklam ajansı Pill Digital, markanızın veya firmanızın tüm ihtiyaçlarına, deneyimli, yaratıcı ve fark yaratan ekibiyle çözümler üretmektedir. Müşteriye özgü ve yenilikçi fikir ve uygulamaları ile süreç boyunca marka ve firmaların en önemli iş ortağı olmaktadır.
HEMEN İLETİŞİME GEÇİNİnternet son yıllarda oldukça gelişti ve bilgisayarların da daha kolay ulaşılabilir hale gelmesiyle hayatın birçok alanında yer almaya başladı. Alışverişin de bu alanın bir parçası haline gelmesi tabii ki kaçınılmaz oldu. E-ticaret ya da internetten alışveriş, ilk olarak ABD’de ortaya çıktı, daha sonra Avrupa’ya yayıldı ve nihayetinde Türkiye’de de kendisine yer buldu. İnsanlar artık alışverişlerini de internet üzerinden yapar hale g...
Kurumsal web tasarımda üzerinde önemle durulması gereken konuları bu yazıda inceleyeceğiz. 2000' li yıllarında sonrasında internetin Türkiye' de yaygınlaşmasının ardından firmalar için internette bir yer sahibi olmanın da önemi arttı. Firmalar gerçek hayatta işlerini geliştirmeye çalışırken, internette de bir yer sahibi olmaları gerektiğini farketti. Örnek verecek olursak işlek bir cadde üzerinde bir kırtasiye dükkanının erişebildiği potans...
İnternetin varlığı, dünyada ilk bilgisayarların hayatımıza girmesiyle başlamıştır.1948 tarihinde ilk bilgisayar icat edildiğinde bir oda büyüklüğündeydi. Özellikle ABD, iç ordu yazışmalarında ve gizli istihbarat yazışmalarında kullanılmak üzere bir ağ üretmeye başlıyor. Bu ağ eyaletler arasında yaygınlaşıyor. Ağın oluşturulmasıyla birlikte diğer devletler de ABD’yi örnek alıyorlar. Böylelikle onlar da kendi iç a...
İnternet ortamındaki rekabet her geçen gün rekabetli bir hal alıyor. Her gün binlerce web sitesi kuruluyor. İnternet ortamında da milyarlarca web sitesi bulunuyor. Bu nedenle bir web sitesinin tasarımının olmaması, bu rekabet ortamında tutunmasının imkansız olduğunu gösteriyor. Web tasarım, web sitesinin grafik, görünüm gibi temel ihtiyaçlarını gideren bir çalışmadır. Bu çalışmanın profesyonel bir şekilde yapılması gerekmektedir. ...
İnternet yeni pazar yeri ve birçok şirket bu pazara büyük yatırımlar yapıyor. Bir şirketin pazarlama çabalarının önemli bir bileşeni olan web tasarımı, marka bilinirliği oluşturmak ve müşteri adayları oluşturmak için temel bir unsurdur. Web tasarım projeleri, potansiyel müşterileri belirlemek, onları şirketin ürün veya hizmetleri hakkında eğitmek ve onları potansiyel müşterilere dönüştürmek için farkındalık yarat...
Günümüzde internetin geldiği noktada şirketlerin ve markaların da ticaret anlayışı tamamen değişti. Aslında yenilendi, gelişti diyebiliriz. Artık web sitesi ve sosyal medya hesapları olmayan kurum ve kuruluş, markalar, şirketler kalmadı. Tanıtım için web site çok önemli, ürünlerin detaylı anlatılması, hizmetlerin açıklanması için uygun bir mecra. İnsanlar bir hizmeti ya da ürünü satın almak istediğinde web sitelerini ziyare...