Günümüzde internetin geldiği noktada şirketlerin ve markaların da ticaret anlayışı tamamen değişti. Aslında yenilendi, gelişti diyebiliriz. Artık web sitesi ve sosyal medya hesapları olmayan kurum ve kuruluş, markalar, şirketler kalmadı. Tanıtım için web site çok önemli, ürünlerin detaylı anlatılması, hizmetlerin açıklanması için uygun bir mecra. İnsanlar bir hizmeti ya da ürünü satın almak istediğinde web sitelerini ziyaret ederler. Web site ve sosyal medyanın önemi elektronik ticaret için çok büyüktür.
Sosyal Medya Danışmanlığı
Markalar ve şirketler ürünlerinin tanıtımı için, hedef kitle belirlemek ve onlara ulaşmak için sosyal medya kullanıyorlar. Sosyal medya pazarlama stratejisinin en önemli silahı oldu. Sosyal medyayı dijital pazarlama açısından kullanma ve yönetmek ise uzmanlık gerektiriyor. Bu yeni meslekleri de doğurdu. Sosyal medya danışmanlığı mesleği son yıllarda çok ilgi görmektedir.
Sosyal medya danışmanı işletmenin hizmetlerini doğru kitleye tanıtır ve satışlarının artmasına yardımcı olur. Müşteri ve işletme arasında köprü görevi de görmektedir. Olumlu olumsuz bütün eleştirilere ve taleplere anında dönüş yaparak müşteri memnuniyeti sağlar.
Sosyal Medya Danışmanı Rutin Görevleri
Sosyal medya danışmanı marka tanıtımında uzmandır. Kısa zamanda çok fazla kişiye ulaşır ve rekabet ortamında aktif olmayı sağlar. Peki, sosyal medya danışmanı bunu nasıl yapar?
- Özgün içerikler hazırlar. Hemen hemen her gün aktif bir şekilde hizmetle ilgili görsel ve video paylaşımında bulunur.
- Sosyal medya sayfalarının düzenlenmesini sağlar. Sosyal medya sayfası ilk bakışta profesyonelliğini yansıtır.
- Aynı anda bütün sosyal medya platformlarında paylaşımda bulunur.
- Hedef kitleyle doğrudan iletişim kurar. Her türlü geri bildirime, şikayetlere cevap verir. Şirketin güvenilirliğini artırır.
- Sosyal medya üzerinden kampanyalar ve çekilişler düzenler. Böylece şirkete yeni takipçiler kazandırmış olur.
- Sosyal medya etkileşimi raporunu detaylı bir şekilde sunar ve analiz eder. Böylece hedef kitle analizi de yapılmış olur ve geç kalmadan strateji değişikliğine gidilir.
HEMEN İLETİŞİME GEÇİNReklam, dünyada iki yüzyıl gibi bir süredir var olan bir sektördür, ancak tüm bu yıllar boyunca maalesef reklam ve reklam ajansları hakkında pazarda çok fazla bilgi kirliliği vardır. Reklam materyalleri üreten kuruluşlar veya matbaalar bile ajanların kendileri haline geldi. Bununla birlikte, reklam ajansı elbette sadece üretim ve baskı malzemelerinden çok daha kapsamlı bir daldır. Reklam Ajansının Yeri Ve Önemi &nbs...
Pill Digital; bir web bir isimden daha fazlasıdır. O, bir düşünme biçimidir. Amacımız, potansiyel müşterilerinizin çevrimiçi ihtiyaçlarınız ile olan gereksinimlerinizi birleştirmektir. Size teknolojiyi sunmuyoruz, size yatırımınızdan geri dönüş sağlıyoruz. Sizin adınıza en iyi çözümün ne olduğunu bulmak için sizinle birlikte çalışacağız. Sadece teknolojiye değil, aynı zamanda pazarlamak ve sat...
Toplumsal farkındalık yaratmak ve insanları bir araya getirmek için çalışan dernekler, dijital dünyada da etkili bir varlık göstermek zorundadır. Pill Digital olarak, dernekler için özelleştirilmiş, etkileyici ve kullanıcı dostu web siteleri tasarlıyoruz. Bu web siteleri sayesinde dernekler, hedef kitlelerine daha kolay ulaşabilir ve mesajlarını daha geniş kitlelere yayabilir. Dernekler için Web Sitesi Tasarımının ÖnemiBir derneğin çevrimi&...
Günümüzde teknoloji, yiyecek ve içecek sektörünü de dönüştürüyor. Eskişehir'deki restoranlar, lokantalar ve kafeler için Pill Digital tarafından sunulan QR menü hizmeti, bu dönüşümün önemli bir parçasıdır. Bu makalede, Eskişehir QR Menü'nün restoran işletmelerine nasıl katkıda bulunduğunu ve Pill Digital'in bu alandaki hizmetlerini inceleyeceğiz. QR Menünün AvantajlarıQR men&...
Yazılım, günümüzü ve geleceği şekillendirecek nitelikleri ile göze çarpan bir alan olarak dikkat çekmektedir. Yazılımsal yeniliklerin hayatımızın her alanında söz sahibi olmaya başlaması ile bu alana yönelik yeni ihtiyaçlar ortaya çıkmıştır. Bu ihtiyaçların giderilmesi için çalışan yazılım firmalarının doğuşu da bu şekilde başlamıştır. Eskişehir ili gelişmiş sanayisi ve yazılım alanında uzmanlaşma sağlayan bö...
Logolar, bir markanın görsel ifadesidir ve genellikle ürünlerde, pazarlama materyallerinde, tabelalarda ve hatta web sitelerinde kullanılır. Bir logo genellikle şirketin dahili grafik tasarım veya pazarlama ekipleri tarafından oluşturulur. Nihai bir sonuca varmadan önce birden çok revizyon ve değişiklikten geçtiği için bir logonun geliştirilmesi haftalar alabilir. Profesyonel bir logo tasarım şirketi, yalnızca markanız için yeni bir logo oluşturm...