Günümüzde internetin geldiği noktada şirketlerin ve markaların da ticaret anlayışı tamamen değişti. Aslında yenilendi, gelişti diyebiliriz. Artık web sitesi ve sosyal medya hesapları olmayan kurum ve kuruluş, markalar, şirketler kalmadı. Tanıtım için web site çok önemli, ürünlerin detaylı anlatılması, hizmetlerin açıklanması için uygun bir mecra. İnsanlar bir hizmeti ya da ürünü satın almak istediğinde web sitelerini ziyaret ederler. Web site ve sosyal medyanın önemi elektronik ticaret için çok büyüktür.
Sosyal Medya Danışmanlığı
Markalar ve şirketler ürünlerinin tanıtımı için, hedef kitle belirlemek ve onlara ulaşmak için sosyal medya kullanıyorlar. Sosyal medya pazarlama stratejisinin en önemli silahı oldu. Sosyal medyayı dijital pazarlama açısından kullanma ve yönetmek ise uzmanlık gerektiriyor. Bu yeni meslekleri de doğurdu. Sosyal medya danışmanlığı mesleği son yıllarda çok ilgi görmektedir.
Sosyal medya danışmanı işletmenin hizmetlerini doğru kitleye tanıtır ve satışlarının artmasına yardımcı olur. Müşteri ve işletme arasında köprü görevi de görmektedir. Olumlu olumsuz bütün eleştirilere ve taleplere anında dönüş yaparak müşteri memnuniyeti sağlar.
Sosyal Medya Danışmanı Rutin Görevleri
Sosyal medya danışmanı marka tanıtımında uzmandır. Kısa zamanda çok fazla kişiye ulaşır ve rekabet ortamında aktif olmayı sağlar. Peki, sosyal medya danışmanı bunu nasıl yapar?
- Özgün içerikler hazırlar. Hemen hemen her gün aktif bir şekilde hizmetle ilgili görsel ve video paylaşımında bulunur.
- Sosyal medya sayfalarının düzenlenmesini sağlar. Sosyal medya sayfası ilk bakışta profesyonelliğini yansıtır.
- Aynı anda bütün sosyal medya platformlarında paylaşımda bulunur.
- Hedef kitleyle doğrudan iletişim kurar. Her türlü geri bildirime, şikayetlere cevap verir. Şirketin güvenilirliğini artırır.
- Sosyal medya üzerinden kampanyalar ve çekilişler düzenler. Böylece şirkete yeni takipçiler kazandırmış olur.
- Sosyal medya etkileşimi raporunu detaylı bir şekilde sunar ve analiz eder. Böylece hedef kitle analizi de yapılmış olur ve geç kalmadan strateji değişikliğine gidilir.
HEMEN İLETİŞİME GEÇİNDönüşen, gelişen ve globalleşen modern dünya ile birlikte tasarım yapmak daha da önemli bir hale gelmiştir. Bu bağlamda grafik tasarım, yaşamımızda önemli bir hal almışken grafik tasarımcı da önemli bir meslek grubu olarak meslek dünyasında yerini almıştır. Bu bağlamda inceleyecek olunursa, grafik tasarımcı, internet siteleri, dergiler, reklamlar, kitaplar, posterler, bilgisayar oyunları, afişler, kurumsal iletişim ve kurumsal kimlik gibi birçok farklı k...
Firmaların isimlerini ve markalarını tanıtabilmeleri adına etkili bir reklam çalışması yürütmeleri oldukça önemlidir. Bu anlamda önemli bir yere sahip olan web tasarım uygulamaları, hızlıca hedeflerinize ulaşmanızı ve kendinizi geniş kitlelere duyurmanızı sağlıyor. Web Tasarım Uygulamaları En güncel teknolojiler kullanılarak kaliteli içeriklerde hazırlanmakta olan web tasarım uygulamaları, günümüzdeki en e...
Teknolojinin hızla ilerlediği günümüz dünyasında, dernekler ve vakıflar da dijitalleşme sürecine ayak uydurmak zorunda. Pill Digital olarak, bu kuruluşların ihtiyaçlarına yönelik özel mobil uygulamalar geliştiriyoruz. Bu makalede, dernekler için mobil uygulamanın önemi ve Pill Digital'in bu alandaki hizmetleri ele alınacaktır. Dernekler İçin Mobil Uygulamanın ÖnemiMobil uygulamalar, derneklerin üyeleriyle etkileşimini artırm...
E-ticaret, günümüzün en hızlı büyüyen iş sektörlerinden biridir ve Eskişehir'deki işletmeler de bu dijital dönüşümün bir parçası olmak istiyor. Pill Digital olarak, müşterilerimize özel e-ticaret sistemleri kurarak, online dünyada güçlü bir varlık oluşturmalarına yardımcı oluyoruz. Bu makalede, Eskişehir e-ticaret sistemleri ve Pill Digital'in bu alanda sunduğu hizmetler hakkında bilgi vereceğiz. E-Tic...
Web Sitesi Eskişehir Web sitesi Eskişehir firmaları hedef kitlenize bilgi aktarmak veya satış yapmak için tercih edilen ajanslardır. Günümüzde gelişen teknoloji hayatımızın her alanında kendini hissettirmektedir. İnsanlar yemek tarifini içinde, entelektüel araştırmalar içinde, haberleri okumak içinde, merak ettiği bir şirket veya marka hakkında bilgi almak içinde interneti kullanmaktadır. Bu sebeple günümüzde interne...
Logolar, bir markanın görsel ifadesidir ve genellikle ürünlerde, pazarlama materyallerinde, tabelalarda ve hatta web sitelerinde kullanılır. Bir logo genellikle şirketin dahili grafik tasarım veya pazarlama ekipleri tarafından oluşturulur. Nihai bir sonuca varmadan önce birden çok revizyon ve değişiklikten geçtiği için bir logonun geliştirilmesi haftalar alabilir. Profesyonel bir logo tasarım şirketi, yalnızca markanız için yeni bir logo oluşturm...