Günümüzde internetin geldiği noktada şirketlerin ve markaların da ticaret anlayışı tamamen değişti. Aslında yenilendi, gelişti diyebiliriz. Artık web sitesi ve sosyal medya hesapları olmayan kurum ve kuruluş, markalar, şirketler kalmadı. Tanıtım için web site çok önemli, ürünlerin detaylı anlatılması, hizmetlerin açıklanması için uygun bir mecra. İnsanlar bir hizmeti ya da ürünü satın almak istediğinde web sitelerini ziyaret ederler. Web site ve sosyal medyanın önemi elektronik ticaret için çok büyüktür.
Sosyal Medya Danışmanlığı
Markalar ve şirketler ürünlerinin tanıtımı için, hedef kitle belirlemek ve onlara ulaşmak için sosyal medya kullanıyorlar. Sosyal medya pazarlama stratejisinin en önemli silahı oldu. Sosyal medyayı dijital pazarlama açısından kullanma ve yönetmek ise uzmanlık gerektiriyor. Bu yeni meslekleri de doğurdu. Sosyal medya danışmanlığı mesleği son yıllarda çok ilgi görmektedir.
Sosyal medya danışmanı işletmenin hizmetlerini doğru kitleye tanıtır ve satışlarının artmasına yardımcı olur. Müşteri ve işletme arasında köprü görevi de görmektedir. Olumlu olumsuz bütün eleştirilere ve taleplere anında dönüş yaparak müşteri memnuniyeti sağlar.
Sosyal Medya Danışmanı Rutin Görevleri
Sosyal medya danışmanı marka tanıtımında uzmandır. Kısa zamanda çok fazla kişiye ulaşır ve rekabet ortamında aktif olmayı sağlar. Peki, sosyal medya danışmanı bunu nasıl yapar?
- Özgün içerikler hazırlar. Hemen hemen her gün aktif bir şekilde hizmetle ilgili görsel ve video paylaşımında bulunur.
- Sosyal medya sayfalarının düzenlenmesini sağlar. Sosyal medya sayfası ilk bakışta profesyonelliğini yansıtır.
- Aynı anda bütün sosyal medya platformlarında paylaşımda bulunur.
- Hedef kitleyle doğrudan iletişim kurar. Her türlü geri bildirime, şikayetlere cevap verir. Şirketin güvenilirliğini artırır.
- Sosyal medya üzerinden kampanyalar ve çekilişler düzenler. Böylece şirkete yeni takipçiler kazandırmış olur.
- Sosyal medya etkileşimi raporunu detaylı bir şekilde sunar ve analiz eder. Böylece hedef kitle analizi de yapılmış olur ve geç kalmadan strateji değişikliğine gidilir.
HEMEN İLETİŞİME GEÇİNGünümüzde, küçük işletmelerin rekabet edebilmesi için dijital pazarlamanın önemi giderek artmaktadır; bu, işletmelerin daha geniş kitlelere ulaşmasını ve marka bilinirliğini artırmasını sağlar. Dijital Pazarlamanın TemelleriBu bölüm, küçük işletmelerin dijital pazarlamada başarılı olmak için anlaması gereken temel kavramları açıklar: SEO, sosyal medya, içerik ve e-posta pazarlaması. SEO ve Kü&ccedi...
Sağlık sektöründe, doktorlar için web siteleri, profesyonelliklerini ve hizmetlerini potansiyel hastalara sunmanın yanı sıra, mevcut hastalarla etkileşimde bulunmanın da önemli bir yoludur. Etkili bir web sitesi tasarımı, doktorların çevrimiçi itibarını güçlendirir ve hastalar için kolay erişilebilir, bilgilendirici bir kaynak oluşturur. İşte doktorlar için etkili web sitesi tasarımının anahtar unsurları: 1. Profesyonel ve Güven...
Web tasarımı, son yıllarda ortaya çıkan iş kollarından biridir. İnternet teknolojisinde son yıllarda görülen gelişmelerle birlikte, internet ve bilgisayar her eve girmiştir. İnsanlar birçok işini internet kullanarak yapmaya başlamıştır. Çeşitli şirketler, firmalar hakkında bilgi almak isteyen birçok insan, internet üzerinden bunu halletmeye çalışmaktadır. Bu yüzden, birçok firma, iyi bir web sitesi hazırlamak ...
Teknolojinin hızla ilerlediği günümüz dünyasında, dernekler ve vakıflar da dijitalleşme sürecine ayak uydurmak zorunda. Pill Digital olarak, bu kuruluşların ihtiyaçlarına yönelik özel mobil uygulamalar geliştiriyoruz. Bu makalede, dernekler için mobil uygulamanın önemi ve Pill Digital'in bu alandaki hizmetleri ele alınacaktır. Dernekler İçin Mobil Uygulamanın ÖnemiMobil uygulamalar, derneklerin üyeleriyle etkileşimini artırm...
Bilgisayarların her eve girmesi ve internetin iş hayatında kullanımının artmasıyla birlikte, internet yıllar içinde kaçınılmaz olarak bir pazar haline geldi. Web’i yeterince etkin kullanamamak veya hiç kullanmamak özellikle kurumsal şirketler için önemli bir eksi haline geldi. Zira, artık televizyon, gazete veya bilboardlar gibi klasik reklam ve tanıtım çalışmaları, firmanın görünümünü artırmak için yeterli olmuyo...
Drone; uzaktan kumanda edilerek kullanılan bir uçak çeşididir. İki sınıfa ayrılan İHA'ların biri uzaktan kumanda edilerek uçan bir diğeri de drone yüklenen belli bir uçuş planına göre otomatik olarak kumanda edilmeden ve bu şekilde serbest uçan uçak çeşididir. Günümüzde birçok alanda kullanılan drone reklam alanında da kendi yerini almıştır. Kendi yerini alan drone reklam içerikleri kaliteli g&...