Günümüzde internetin geldiği noktada şirketlerin ve markaların da ticaret anlayışı tamamen değişti. Aslında yenilendi, gelişti diyebiliriz. Artık web sitesi ve sosyal medya hesapları olmayan kurum ve kuruluş, markalar, şirketler kalmadı. Tanıtım için web site çok önemli, ürünlerin detaylı anlatılması, hizmetlerin açıklanması için uygun bir mecra. İnsanlar bir hizmeti ya da ürünü satın almak istediğinde web sitelerini ziyaret ederler. Web site ve sosyal medyanın önemi elektronik ticaret için çok büyüktür.
Sosyal Medya Danışmanlığı
Markalar ve şirketler ürünlerinin tanıtımı için, hedef kitle belirlemek ve onlara ulaşmak için sosyal medya kullanıyorlar. Sosyal medya pazarlama stratejisinin en önemli silahı oldu. Sosyal medyayı dijital pazarlama açısından kullanma ve yönetmek ise uzmanlık gerektiriyor. Bu yeni meslekleri de doğurdu. Sosyal medya danışmanlığı mesleği son yıllarda çok ilgi görmektedir.
Sosyal medya danışmanı işletmenin hizmetlerini doğru kitleye tanıtır ve satışlarının artmasına yardımcı olur. Müşteri ve işletme arasında köprü görevi de görmektedir. Olumlu olumsuz bütün eleştirilere ve taleplere anında dönüş yaparak müşteri memnuniyeti sağlar.
Sosyal Medya Danışmanı Rutin Görevleri
Sosyal medya danışmanı marka tanıtımında uzmandır. Kısa zamanda çok fazla kişiye ulaşır ve rekabet ortamında aktif olmayı sağlar. Peki, sosyal medya danışmanı bunu nasıl yapar?
- Özgün içerikler hazırlar. Hemen hemen her gün aktif bir şekilde hizmetle ilgili görsel ve video paylaşımında bulunur.
- Sosyal medya sayfalarının düzenlenmesini sağlar. Sosyal medya sayfası ilk bakışta profesyonelliğini yansıtır.
- Aynı anda bütün sosyal medya platformlarında paylaşımda bulunur.
- Hedef kitleyle doğrudan iletişim kurar. Her türlü geri bildirime, şikayetlere cevap verir. Şirketin güvenilirliğini artırır.
- Sosyal medya üzerinden kampanyalar ve çekilişler düzenler. Böylece şirkete yeni takipçiler kazandırmış olur.
- Sosyal medya etkileşimi raporunu detaylı bir şekilde sunar ve analiz eder. Böylece hedef kitle analizi de yapılmış olur ve geç kalmadan strateji değişikliğine gidilir.
HEMEN İLETİŞİME GEÇİNReklam ajansları, tüm kurum ve kuruluşların kurumsal kimliklerini PR çalışmaları ve logo grafik tasarımlarına yönelik tüm kurumsal tasarımların yaratıcısı ajanslardır. Reklam ajans şirketleri, hemen hemen her kesim için ihtiyaç duyulan bir sektör olmuştur. Sektörün gerek dijital gerekse de gerçek hayata yönelik projeleri ve uygulamaları esas alındığında gereklilik haline gelmiştir. Büyük firma ve şirketler için rekla...
Bir İşletmeniz var ve çevrimiçi hale getirmek mi istiyorsunuz yoksa işinizi genişletmek için bir e-Ticaret sitesi oluşturmayı mı düşünüyorsunuz? Çekici, kullanımı kolay ve sezgisel yeni bir e-ticaret web tasarımıyla bu fırsatı göz kamaştırıcı bir hale getirmek ister misiniz? Müşterileriniz için unutulmaz çevrimiçi alışveriş deneyimleri oluşturarak işinizi büyütün. İyi Bir E-Ticaret Web Tasarım...
Makalemiz, fabrikaların işleyişlerini nasıl daha verimli ve teknolojik hale getirebilecekleri üzerine odaklanıyor. Günümüzde, teknolojinin hızla gelişmesiyle birlikte, fabrikaların da bu değişime ayak uydurması gerekiyor. İşte bu noktada Pill Digital olarak sunmuş olduğumuz kurumsal yazılım çözümleri devreye giriyor. Fabrikalar için Kurumsal Yazılımın ÖnemiKurumsal yazılım çözümleri, fabrika içi işleyişin her aşamasında b&...
İnternet son yıllarda oldukça gelişti ve bilgisayarların da daha kolay ulaşılabilir hale gelmesiyle hayatın birçok alanında yer almaya başladı. Alışverişin de bu alanın bir parçası haline gelmesi tabii ki kaçınılmaz oldu. E-ticaret ya da internetten alışveriş, ilk olarak ABD’de ortaya çıktı, daha sonra Avrupa’ya yayıldı ve nihayetinde Türkiye’de de kendisine yer buldu. İnsanlar artık alışverişlerini de internet üzerinden yapar hale g...
Web tasarımı, son yıllarda ortaya çıkan iş kollarından biridir. İnternet teknolojisinde son yıllarda görülen gelişmelerle birlikte, internet ve bilgisayar her eve girmiştir. İnsanlar birçok işini internet kullanarak yapmaya başlamıştır. Çeşitli şirketler, firmalar hakkında bilgi almak isteyen birçok insan, internet üzerinden bunu halletmeye çalışmaktadır. Bu yüzden, birçok firma, iyi bir web sitesi hazırlamak ...
Web Tasarım, bir web sitesinin tasarımının ve kullanım deneyiminin planlanması, tasarımı ve yapılandırılması sürecidir. Kullanıcı deneyimi, ara yüz tasarımı, navigasyon, renk, tipografi ve görsel tasarım gibi faktörleri içerir. Web Tasarım Faktörleri Kullanıcı Deneyimi: Web sitesinin kullanıcılar için nasıl daha iyi bir deneyim sunabileceği ile ilgilidir. Bu, ara yüz tasarımı, navigasyon ve web sitesinin hızlı yüklenm...