Günümüzde internetin geldiği noktada şirketlerin ve markaların da ticaret anlayışı tamamen değişti. Aslında yenilendi, gelişti diyebiliriz. Artık web sitesi ve sosyal medya hesapları olmayan kurum ve kuruluş, markalar, şirketler kalmadı. Tanıtım için web site çok önemli, ürünlerin detaylı anlatılması, hizmetlerin açıklanması için uygun bir mecra. İnsanlar bir hizmeti ya da ürünü satın almak istediğinde web sitelerini ziyaret ederler. Web site ve sosyal medyanın önemi elektronik ticaret için çok büyüktür.
Sosyal Medya Danışmanlığı
Markalar ve şirketler ürünlerinin tanıtımı için, hedef kitle belirlemek ve onlara ulaşmak için sosyal medya kullanıyorlar. Sosyal medya pazarlama stratejisinin en önemli silahı oldu. Sosyal medyayı dijital pazarlama açısından kullanma ve yönetmek ise uzmanlık gerektiriyor. Bu yeni meslekleri de doğurdu. Sosyal medya danışmanlığı mesleği son yıllarda çok ilgi görmektedir.
Sosyal medya danışmanı işletmenin hizmetlerini doğru kitleye tanıtır ve satışlarının artmasına yardımcı olur. Müşteri ve işletme arasında köprü görevi de görmektedir. Olumlu olumsuz bütün eleştirilere ve taleplere anında dönüş yaparak müşteri memnuniyeti sağlar.
Sosyal Medya Danışmanı Rutin Görevleri
Sosyal medya danışmanı marka tanıtımında uzmandır. Kısa zamanda çok fazla kişiye ulaşır ve rekabet ortamında aktif olmayı sağlar. Peki, sosyal medya danışmanı bunu nasıl yapar?
- Özgün içerikler hazırlar. Hemen hemen her gün aktif bir şekilde hizmetle ilgili görsel ve video paylaşımında bulunur.
- Sosyal medya sayfalarının düzenlenmesini sağlar. Sosyal medya sayfası ilk bakışta profesyonelliğini yansıtır.
- Aynı anda bütün sosyal medya platformlarında paylaşımda bulunur.
- Hedef kitleyle doğrudan iletişim kurar. Her türlü geri bildirime, şikayetlere cevap verir. Şirketin güvenilirliğini artırır.
- Sosyal medya üzerinden kampanyalar ve çekilişler düzenler. Böylece şirkete yeni takipçiler kazandırmış olur.
- Sosyal medya etkileşimi raporunu detaylı bir şekilde sunar ve analiz eder. Böylece hedef kitle analizi de yapılmış olur ve geç kalmadan strateji değişikliğine gidilir.
HEMEN İLETİŞİME GEÇİNDönüşen, gelişen ve globalleşen modern dünya ile birlikte tasarım yapmak daha da önemli bir hale gelmiştir. Bu bağlamda grafik tasarım, yaşamımızda önemli bir hal almışken grafik tasarımcı da önemli bir meslek grubu olarak meslek dünyasında yerini almıştır. Bu bağlamda inceleyecek olunursa, grafik tasarımcı, internet siteleri, dergiler, reklamlar, kitaplar, posterler, bilgisayar oyunları, afişler, kurumsal iletişim ve kurumsal kimlik gibi birçok farklı k...
Eskişehir sosyal medya yönetimi ekibi olarak sosyal mecralar üzerinde söz sahibi olmanız adına sizlere hizmet veriyoruz. Son dönemin popüler adreslerinden olan Facebook, Instagram ve Twitter, özellikle ticari hesaplar ve kurumsal firmalar için büyük fırsatlar sunuyor ve bu fırsatları en iyi şekilde değerlendirdiğinizde sizler de etkisini kısa sürede fark ediyorsunuz. İnsanlar online olarak da firmalara ya da sizlere ulaşmayı tercih ediyor ve ha...
Sizlere bugün, işletmenizi dijital dünyada en üst düzeyde temsil etmenin öneminden bahsetmek istiyorum ve bu konuda sizlere sunabileceğimiz benzersiz bir çözümden söz etmek istiyorum: Mobil Uyumlu Web Tasarım. Günümüzde, insanların internete erişim alışkanlıkları büyük bir değişim geçirdi. Artık sadece masaüstü bilgisayarları kullanmak yerine, cep telefonları ve tabletler gibi mobil cihazlar da internete er...
Web tasarım profesyonel bir iştir ve sektördeki çok sayıda ajans ya da şahsın çalışmalarına göz attığımızda ne kadar amatörce ilerlediklerini görebiliyoruz. Bu konuda kendine güvenen deneyim sahibi bir ekip ile hareket etmeyi tercih ediyor ve online dünyada daha iyi işler yapmayı hedefliyoruz. Firmalar ve şahıslar ile uzun süreli birlikteliğimiz devam ediyor ve en iyisini sunuyoruz. Firmalarınızın online dünyadaki yüzü olan web...
Web tasarımı internette kalıcı olabilmek için belli aşamalar dahilinde ele alınarak gerçekleştirilmelidir. Öncelikle fikir ve isteklerden bahsetmek gerekir. Ürün ya da hizmetlerin düzgün şekilde insanlara ulaştırılması için mutlaka firmanın bulunduğu sektör en iyi şekilde anlaşılmalıdır. Bu bağlamda müşteri fikir ve istekleri ön plana alınmalı, buna göre bir yol planı belirlenmelidir. Böylece yapılacak web tasa...
Günümüzde internetin geldiği noktada şirketlerin ve markaların da ticaret anlayışı tamamen değişti. Aslında yenilendi, gelişti diyebiliriz. Artık web sitesi ve sosyal medya hesapları olmayan kurum ve kuruluş, markalar, şirketler kalmadı. Tanıtım için web site çok önemli, ürünlerin detaylı anlatılması, hizmetlerin açıklanması için uygun bir mecra. İnsanlar bir hizmeti ya da ürünü satın almak istediğinde web sitelerini ziyare...