Günümüzde internetin geldiği noktada şirketlerin ve markaların da ticaret anlayışı tamamen değişti. Aslında yenilendi, gelişti diyebiliriz. Artık web sitesi ve sosyal medya hesapları olmayan kurum ve kuruluş, markalar, şirketler kalmadı. Tanıtım için web site çok önemli, ürünlerin detaylı anlatılması, hizmetlerin açıklanması için uygun bir mecra. İnsanlar bir hizmeti ya da ürünü satın almak istediğinde web sitelerini ziyaret ederler. Web site ve sosyal medyanın önemi elektronik ticaret için çok büyüktür.
Sosyal Medya Danışmanlığı
Markalar ve şirketler ürünlerinin tanıtımı için, hedef kitle belirlemek ve onlara ulaşmak için sosyal medya kullanıyorlar. Sosyal medya pazarlama stratejisinin en önemli silahı oldu. Sosyal medyayı dijital pazarlama açısından kullanma ve yönetmek ise uzmanlık gerektiriyor. Bu yeni meslekleri de doğurdu. Sosyal medya danışmanlığı mesleği son yıllarda çok ilgi görmektedir.
Sosyal medya danışmanı işletmenin hizmetlerini doğru kitleye tanıtır ve satışlarının artmasına yardımcı olur. Müşteri ve işletme arasında köprü görevi de görmektedir. Olumlu olumsuz bütün eleştirilere ve taleplere anında dönüş yaparak müşteri memnuniyeti sağlar.
Sosyal Medya Danışmanı Rutin Görevleri
Sosyal medya danışmanı marka tanıtımında uzmandır. Kısa zamanda çok fazla kişiye ulaşır ve rekabet ortamında aktif olmayı sağlar. Peki, sosyal medya danışmanı bunu nasıl yapar?
- Özgün içerikler hazırlar. Hemen hemen her gün aktif bir şekilde hizmetle ilgili görsel ve video paylaşımında bulunur.
- Sosyal medya sayfalarının düzenlenmesini sağlar. Sosyal medya sayfası ilk bakışta profesyonelliğini yansıtır.
- Aynı anda bütün sosyal medya platformlarında paylaşımda bulunur.
- Hedef kitleyle doğrudan iletişim kurar. Her türlü geri bildirime, şikayetlere cevap verir. Şirketin güvenilirliğini artırır.
- Sosyal medya üzerinden kampanyalar ve çekilişler düzenler. Böylece şirkete yeni takipçiler kazandırmış olur.
- Sosyal medya etkileşimi raporunu detaylı bir şekilde sunar ve analiz eder. Böylece hedef kitle analizi de yapılmış olur ve geç kalmadan strateji değişikliğine gidilir.
HEMEN İLETİŞİME GEÇİNEskişehir web tasarım olarak web tasarım sürecinde dikkat etmeniz gereken bazı hususlara değineceğiz. Öncelikli olarak yapmanız gereken web tasarım sürecinizi yönetecek olan firmaya ya da kişiye gerekli olabilecek tüm doneleri sağlamanız işin kalitesini artırmak için en önemli işlerin başında geliyor. İşinizi yapacak firma/kişi şirketinizi ne kadar iyi tanırsa web tasarım süreciniz bir o kadar kolaylaşacaktır. Firmanız ile ilgili bir hakkımızda yazısı, k...
Güvenilir ödeme yöntemleri, altyapı sistemi ve müşteri memnuniyeti üzerinden ürün ile hizmetleri güven içerisinde sunabilirsiniz. Bunu en iyi şekilde gerçekleştirmek içinse profesyonel e-ticaret desteği alınması gerekir. Sürecin içerisine dahil edilen tüm etmenler belirli projelendirme ve plan dahilinde ele alınarak yerleştirilmelidir. Mutlaka firmanın hangi sektörde olduğu ve neler yapılması gerekt...
Sağlık sektöründe, doktorlar için web siteleri, profesyonelliklerini ve hizmetlerini potansiyel hastalara sunmanın yanı sıra, mevcut hastalarla etkileşimde bulunmanın da önemli bir yoludur. Etkili bir web sitesi tasarımı, doktorların çevrimiçi itibarını güçlendirir ve hastalar için kolay erişilebilir, bilgilendirici bir kaynak oluşturur. İşte doktorlar için etkili web sitesi tasarımının anahtar unsurları: 1. Profesyonel ve Güven...
Günümüzde, küçük işletmelerin rekabet edebilmesi için dijital pazarlamanın önemi giderek artmaktadır; bu, işletmelerin daha geniş kitlelere ulaşmasını ve marka bilinirliğini artırmasını sağlar. Dijital Pazarlamanın TemelleriBu bölüm, küçük işletmelerin dijital pazarlamada başarılı olmak için anlaması gereken temel kavramları açıklar: SEO, sosyal medya, içerik ve e-posta pazarlaması. SEO ve Kü&ccedi...
Kurumsal web tasarımda üzerinde önemle durulması gereken konuları bu yazıda inceleyeceğiz. 2000' li yıllarında sonrasında internetin Türkiye' de yaygınlaşmasının ardından firmalar için internette bir yer sahibi olmanın da önemi arttı. Firmalar gerçek hayatta işlerini geliştirmeye çalışırken, internette de bir yer sahibi olmaları gerektiğini farketti. Örnek verecek olursak işlek bir cadde üzerinde bir kırtasiye dükkanının erişebildiği potans...
Covid19 ile beraber dijital teknolojilerin hayatımıza daha fazla entegre olması kaçınılmaz oldu. Covid19 ile mücadelede hijyen kurallarına daha da fazla önem göstermemiz gerektiğini hepimiz öğrenmiş olduk. Özellikle restoranlar, cafeler, eğlence mekanları gibi yerler Covid19' un yayılmasında son derece kritik bir yere sahip. Gelen müşterilerinizi Covid19' dan koruyarak, hijyen kurallarına uygun bir şekilde menünüzü göstermen...