Günümüzde internetin geldiği noktada şirketlerin ve markaların da ticaret anlayışı tamamen değişti. Aslında yenilendi, gelişti diyebiliriz. Artık web sitesi ve sosyal medya hesapları olmayan kurum ve kuruluş, markalar, şirketler kalmadı. Tanıtım için web site çok önemli, ürünlerin detaylı anlatılması, hizmetlerin açıklanması için uygun bir mecra. İnsanlar bir hizmeti ya da ürünü satın almak istediğinde web sitelerini ziyaret ederler. Web site ve sosyal medyanın önemi elektronik ticaret için çok büyüktür.
Sosyal Medya Danışmanlığı
Markalar ve şirketler ürünlerinin tanıtımı için, hedef kitle belirlemek ve onlara ulaşmak için sosyal medya kullanıyorlar. Sosyal medya pazarlama stratejisinin en önemli silahı oldu. Sosyal medyayı dijital pazarlama açısından kullanma ve yönetmek ise uzmanlık gerektiriyor. Bu yeni meslekleri de doğurdu. Sosyal medya danışmanlığı mesleği son yıllarda çok ilgi görmektedir.
Sosyal medya danışmanı işletmenin hizmetlerini doğru kitleye tanıtır ve satışlarının artmasına yardımcı olur. Müşteri ve işletme arasında köprü görevi de görmektedir. Olumlu olumsuz bütün eleştirilere ve taleplere anında dönüş yaparak müşteri memnuniyeti sağlar.
Sosyal Medya Danışmanı Rutin Görevleri
Sosyal medya danışmanı marka tanıtımında uzmandır. Kısa zamanda çok fazla kişiye ulaşır ve rekabet ortamında aktif olmayı sağlar. Peki, sosyal medya danışmanı bunu nasıl yapar?
- Özgün içerikler hazırlar. Hemen hemen her gün aktif bir şekilde hizmetle ilgili görsel ve video paylaşımında bulunur.
- Sosyal medya sayfalarının düzenlenmesini sağlar. Sosyal medya sayfası ilk bakışta profesyonelliğini yansıtır.
- Aynı anda bütün sosyal medya platformlarında paylaşımda bulunur.
- Hedef kitleyle doğrudan iletişim kurar. Her türlü geri bildirime, şikayetlere cevap verir. Şirketin güvenilirliğini artırır.
- Sosyal medya üzerinden kampanyalar ve çekilişler düzenler. Böylece şirkete yeni takipçiler kazandırmış olur.
- Sosyal medya etkileşimi raporunu detaylı bir şekilde sunar ve analiz eder. Böylece hedef kitle analizi de yapılmış olur ve geç kalmadan strateji değişikliğine gidilir.
HEMEN İLETİŞİME GEÇİNDijital çağın hızla geliştiği günümüzde, her işletmenin dijital bir vitrine ihtiyacı vardır. Pill Digital olarak, 2016 yılından bu yana profesyonel web tasarım ajansı kimliğimizle bu ihtiyaca cevap veriyoruz. İşletmenizin dijital dünyadaki yüzü olan web sitenizi, sektörünüze ve özgün ihtiyaçlarınıza uygun olarak tasarlıyoruz. Sektörel Başarı için Dijital Çözümlerİşletmenizin sektörel girişimle...
İnternet, günümüzün iletişim aracıdır. Aynı zamanda birçok kişinin geçim kaynağını da oluşturur. İnternette düşüncelerini yayınlamak, reklam yapmak ve para kazanmak için en etkili yol web sitesi sahibi olmaktır. Bu sayede hem çevreniz genişler hem de kazancınız artmış olur. eskişehir web sitesi tasarımının yapıldığı bir şehirdir. Hemen hemen tüm şehirler gibi...
Sağlık sektöründe, doktorlar için web siteleri, profesyonelliklerini ve hizmetlerini potansiyel hastalara sunmanın yanı sıra, mevcut hastalarla etkileşimde bulunmanın da önemli bir yoludur. Etkili bir web sitesi tasarımı, doktorların çevrimiçi itibarını güçlendirir ve hastalar için kolay erişilebilir, bilgilendirici bir kaynak oluşturur. İşte doktorlar için etkili web sitesi tasarımının anahtar unsurları: 1. Profesyonel ve Güven...
Reklam ajansları, tüm kurum ve kuruluşların kurumsal kimliklerini PR çalışmaları ve logo grafik tasarımlarına yönelik tüm kurumsal tasarımların yaratıcısı ajanslardır. Reklam ajans şirketleri, hemen hemen her kesim için ihtiyaç duyulan bir sektör olmuştur. Sektörün gerek dijital gerekse de gerçek hayata yönelik projeleri ve uygulamaları esas alındığında gereklilik haline gelmiştir. Büyük firma ve şirketler için rekla...
Mobil uygulama geliştirmenin pek çok faydası vardır. Müşteri hizmetlerini hızlandırır. Çevrimiçi satın alma olanağı sağlayan ve araçtan ayrılmadan satın alınan ürünleri alan müşterilere mobil deneyim sağlar. Kişiselleştirilmiş karlı tekliflerle müşterileri elde tutar. Ödeme QR kodu ile yapılabilir. Uygulama bir kişinin gişede zaman tasarrufu sağlar, plastik ödeme kartları ile bürokrasiden serbest bırakır ve finans...
Günümüzde, küçük işletmelerin rekabet edebilmesi için dijital pazarlamanın önemi giderek artmaktadır; bu, işletmelerin daha geniş kitlelere ulaşmasını ve marka bilinirliğini artırmasını sağlar. Dijital Pazarlamanın TemelleriBu bölüm, küçük işletmelerin dijital pazarlamada başarılı olmak için anlaması gereken temel kavramları açıklar: SEO, sosyal medya, içerik ve e-posta pazarlaması. SEO ve Kü&ccedi...