Günümüzde internetin geldiği noktada şirketlerin ve markaların da ticaret anlayışı tamamen değişti. Aslında yenilendi, gelişti diyebiliriz. Artık web sitesi ve sosyal medya hesapları olmayan kurum ve kuruluş, markalar, şirketler kalmadı. Tanıtım için web site çok önemli, ürünlerin detaylı anlatılması, hizmetlerin açıklanması için uygun bir mecra. İnsanlar bir hizmeti ya da ürünü satın almak istediğinde web sitelerini ziyaret ederler. Web site ve sosyal medyanın önemi elektronik ticaret için çok büyüktür.
Sosyal Medya Danışmanlığı
Markalar ve şirketler ürünlerinin tanıtımı için, hedef kitle belirlemek ve onlara ulaşmak için sosyal medya kullanıyorlar. Sosyal medya pazarlama stratejisinin en önemli silahı oldu. Sosyal medyayı dijital pazarlama açısından kullanma ve yönetmek ise uzmanlık gerektiriyor. Bu yeni meslekleri de doğurdu. Sosyal medya danışmanlığı mesleği son yıllarda çok ilgi görmektedir.
Sosyal medya danışmanı işletmenin hizmetlerini doğru kitleye tanıtır ve satışlarının artmasına yardımcı olur. Müşteri ve işletme arasında köprü görevi de görmektedir. Olumlu olumsuz bütün eleştirilere ve taleplere anında dönüş yaparak müşteri memnuniyeti sağlar.
Sosyal Medya Danışmanı Rutin Görevleri
Sosyal medya danışmanı marka tanıtımında uzmandır. Kısa zamanda çok fazla kişiye ulaşır ve rekabet ortamında aktif olmayı sağlar. Peki, sosyal medya danışmanı bunu nasıl yapar?
- Özgün içerikler hazırlar. Hemen hemen her gün aktif bir şekilde hizmetle ilgili görsel ve video paylaşımında bulunur.
- Sosyal medya sayfalarının düzenlenmesini sağlar. Sosyal medya sayfası ilk bakışta profesyonelliğini yansıtır.
- Aynı anda bütün sosyal medya platformlarında paylaşımda bulunur.
- Hedef kitleyle doğrudan iletişim kurar. Her türlü geri bildirime, şikayetlere cevap verir. Şirketin güvenilirliğini artırır.
- Sosyal medya üzerinden kampanyalar ve çekilişler düzenler. Böylece şirkete yeni takipçiler kazandırmış olur.
- Sosyal medya etkileşimi raporunu detaylı bir şekilde sunar ve analiz eder. Böylece hedef kitle analizi de yapılmış olur ve geç kalmadan strateji değişikliğine gidilir.
HEMEN İLETİŞİME GEÇİNYazılım, günümüzü ve geleceği şekillendirecek nitelikleri ile göze çarpan bir alan olarak dikkat çekmektedir. Yazılımsal yeniliklerin hayatımızın her alanında söz sahibi olmaya başlaması ile bu alana yönelik yeni ihtiyaçlar ortaya çıkmıştır. Bu ihtiyaçların giderilmesi için çalışan yazılım firmalarının doğuşu da bu şekilde başlamıştır. Eskişehir ili gelişmiş sanayisi ve yazılım alanında uzmanlaşma sağlayan bö...
İnternet son yıllarda oldukça gelişti ve bilgisayarların da daha kolay ulaşılabilir hale gelmesiyle hayatın birçok alanında yer almaya başladı. Alışverişin de bu alanın bir parçası haline gelmesi tabii ki kaçınılmaz oldu. E-ticaret ya da internetten alışveriş, ilk olarak ABD’de ortaya çıktı, daha sonra Avrupa’ya yayıldı ve nihayetinde Türkiye’de de kendisine yer buldu. İnsanlar artık alışverişlerini de internet üzerinden yapar hale g...
İnternet yeni pazar yeri ve birçok şirket bu pazara büyük yatırımlar yapıyor. Bir şirketin pazarlama çabalarının önemli bir bileşeni olan web tasarımı, marka bilinirliği oluşturmak ve müşteri adayları oluşturmak için temel bir unsurdur. Web tasarım projeleri, potansiyel müşterileri belirlemek, onları şirketin ürün veya hizmetleri hakkında eğitmek ve onları potansiyel müşterilere dönüştürmek için farkındalık yarat...
Dünya genelindeki bilgisayar ağlarını ve kurumsal bilgisayar sistemlerini birbirine bağlayan elektronik iletişim ağına internet demekteyiz. İnternet olmasaydı bugün web sayfaları olmazdı. Eğer bilgisayarlar olmasaydı, bugün internet de olmazdı. Web tasarım ofisi yapılabilmesi için gerekli olan bilgisayar ve internetin anlatılmasıyla süreç başlıyor. İnternet kimileri için dünyanın en büyük kütüphanesi, kimileri i&cce...
Her sektör için diğer rakiplerin ürün ve hizmetlerinden ayrılmak adına doğru logo tasarımı büyük öneme sahiptir. Ayrıca müşteri gözünde saygınlık ve etkili bir imaj yaratmak için, firmanın anlayışına uygun logonun hayata geçirilmesi gerekir. Böylece müşteri logoyu bir kez gördüğünde hafızasına kazır. Daha sonra internette gezinirken karşısına çıktığında, psikolojik olarak güven v...
Bireysel ve kurumsal kişiliklerin internet ortamında hizmetlerini, ürünlerini ve paylaşmak istediklerini insanlara ulaştırmak için bir web sayfasına ihtiyacı vardır. Web sayfaları sayesinde internet siteleri bir şekil alır ve kullanıcılarına hizmet vermeye başlar. Bu kimi zaman bir şirketin ürünlerini sattığı bir site olur, kimi zamanda gezdiklerini anlatan bir yayıncının insanlarla bilgilerini paylaştığı bir ortam olur. Her türlü amaç için kuru...