Günümüzde internetin geldiği noktada şirketlerin ve markaların da ticaret anlayışı tamamen değişti. Aslında yenilendi, gelişti diyebiliriz. Artık web sitesi ve sosyal medya hesapları olmayan kurum ve kuruluş, markalar, şirketler kalmadı. Tanıtım için web site çok önemli, ürünlerin detaylı anlatılması, hizmetlerin açıklanması için uygun bir mecra. İnsanlar bir hizmeti ya da ürünü satın almak istediğinde web sitelerini ziyaret ederler. Web site ve sosyal medyanın önemi elektronik ticaret için çok büyüktür.
Sosyal Medya Danışmanlığı
Markalar ve şirketler ürünlerinin tanıtımı için, hedef kitle belirlemek ve onlara ulaşmak için sosyal medya kullanıyorlar. Sosyal medya pazarlama stratejisinin en önemli silahı oldu. Sosyal medyayı dijital pazarlama açısından kullanma ve yönetmek ise uzmanlık gerektiriyor. Bu yeni meslekleri de doğurdu. Sosyal medya danışmanlığı mesleği son yıllarda çok ilgi görmektedir.
Sosyal medya danışmanı işletmenin hizmetlerini doğru kitleye tanıtır ve satışlarının artmasına yardımcı olur. Müşteri ve işletme arasında köprü görevi de görmektedir. Olumlu olumsuz bütün eleştirilere ve taleplere anında dönüş yaparak müşteri memnuniyeti sağlar.
Sosyal Medya Danışmanı Rutin Görevleri
Sosyal medya danışmanı marka tanıtımında uzmandır. Kısa zamanda çok fazla kişiye ulaşır ve rekabet ortamında aktif olmayı sağlar. Peki, sosyal medya danışmanı bunu nasıl yapar?
- Özgün içerikler hazırlar. Hemen hemen her gün aktif bir şekilde hizmetle ilgili görsel ve video paylaşımında bulunur.
- Sosyal medya sayfalarının düzenlenmesini sağlar. Sosyal medya sayfası ilk bakışta profesyonelliğini yansıtır.
- Aynı anda bütün sosyal medya platformlarında paylaşımda bulunur.
- Hedef kitleyle doğrudan iletişim kurar. Her türlü geri bildirime, şikayetlere cevap verir. Şirketin güvenilirliğini artırır.
- Sosyal medya üzerinden kampanyalar ve çekilişler düzenler. Böylece şirkete yeni takipçiler kazandırmış olur.
- Sosyal medya etkileşimi raporunu detaylı bir şekilde sunar ve analiz eder. Böylece hedef kitle analizi de yapılmış olur ve geç kalmadan strateji değişikliğine gidilir.
HEMEN İLETİŞİME GEÇİNMobil uygulama geliştirmenin pek çok faydası vardır. Müşteri hizmetlerini hızlandırır. Çevrimiçi satın alma olanağı sağlayan ve araçtan ayrılmadan satın alınan ürünleri alan müşterilere mobil deneyim sağlar. Kişiselleştirilmiş karlı tekliflerle müşterileri elde tutar. Ödeme QR kodu ile yapılabilir. Uygulama bir kişinin gişede zaman tasarrufu sağlar, plastik ödeme kartları ile bürokrasiden serbest bırakır ve finans...
Kurumsal web tasarım çalışmalarımız sayesinde sizlerde dijital platformlarda daha kaliteli bir prestij sahibi olabilirsiniz. İnsanların sizi tanımak için internet sitenizde gezinirken internet sitenizin tasarımı oldukça önemlidir. Renk uyumu, sayfa araları geçişlerin hızlı olması, iletişim, harita gibi bölümlerin olması, düşüncelerini yazabilecekleri bölümlerin olması çok önemlidir. Bu ve daha bir çok özellik ...
Eskişehir Web Tasarım Firmaları Eskişehir web tasarım firmaları ile internet ortamında aktif olmak, sayfanızın daha çok kişi tarafından ziyaret edilmesini sağlamak elinizde. İnternet kullanan kişi sayısı, gelişen teknolojiler, internete erişimin kolaylaşması, kapsama alanlarının genişlemesi ile her geçen gün artmaktadır. İnsanlar artık günün büyük bir çoğunluğunu internet mecralarında geçirmektedir. İnternetin günlük hayatt...
Günümüzde dijital dünyada varlığını sürdürebilmek ve potansiyel müşterilere ulaşabilmek için etkileyici bir web sitesine sahip olmak oldukça önemlidir. Bir web sitesi, firmanızın çevrimiçi vitrini olarak hizmet eder ve markanızın dijital kimliğini yansıtır. Ancak, bir web sitesi oluştururken nelere dikkat etmeniz gerektiğini bilmek, başarılı bir çevrimiçi varlığın temelini oluşturur. 1. Amaç ve Hedef Kitle ...
Kurumsal web tasarımda üzerinde önemle durulması gereken konuları bu yazıda inceleyeceğiz. 2000' li yıllarında sonrasında internetin Türkiye' de yaygınlaşmasının ardından firmalar için internette bir yer sahibi olmanın da önemi arttı. Firmalar gerçek hayatta işlerini geliştirmeye çalışırken, internette de bir yer sahibi olmaları gerektiğini farketti. Örnek verecek olursak işlek bir cadde üzerinde bir kırtasiye dükkanının erişebildiği potans...
Sosyal medya kullanmak, kendi özgün içeriğinizi veya başkalarının içeriklerini yayınladığınız ve paylaştığınız online bir platformdur. Sosyal medya, ülkemizde ve dünyada, birçok kişi, kurum ve kuruluşlarca kullanılmaktadır. Bu medya ağı sayesinde, hızlı erişim de kolaylaşmaktadır. Arkadaşlarınızın veya sevilen kişilerin paylaştığı içerikleri, haberleri, makaleleri, fotoğrafları ve videoları bu medya ağıyla birlikte hızlıca görüntüley...