Günümüzde internetin geldiği noktada şirketlerin ve markaların da ticaret anlayışı tamamen değişti. Aslında yenilendi, gelişti diyebiliriz. Artık web sitesi ve sosyal medya hesapları olmayan kurum ve kuruluş, markalar, şirketler kalmadı. Tanıtım için web site çok önemli, ürünlerin detaylı anlatılması, hizmetlerin açıklanması için uygun bir mecra. İnsanlar bir hizmeti ya da ürünü satın almak istediğinde web sitelerini ziyaret ederler. Web site ve sosyal medyanın önemi elektronik ticaret için çok büyüktür.
Sosyal Medya Danışmanlığı
Markalar ve şirketler ürünlerinin tanıtımı için, hedef kitle belirlemek ve onlara ulaşmak için sosyal medya kullanıyorlar. Sosyal medya pazarlama stratejisinin en önemli silahı oldu. Sosyal medyayı dijital pazarlama açısından kullanma ve yönetmek ise uzmanlık gerektiriyor. Bu yeni meslekleri de doğurdu. Sosyal medya danışmanlığı mesleği son yıllarda çok ilgi görmektedir.
Sosyal medya danışmanı işletmenin hizmetlerini doğru kitleye tanıtır ve satışlarının artmasına yardımcı olur. Müşteri ve işletme arasında köprü görevi de görmektedir. Olumlu olumsuz bütün eleştirilere ve taleplere anında dönüş yaparak müşteri memnuniyeti sağlar.
Sosyal Medya Danışmanı Rutin Görevleri
Sosyal medya danışmanı marka tanıtımında uzmandır. Kısa zamanda çok fazla kişiye ulaşır ve rekabet ortamında aktif olmayı sağlar. Peki, sosyal medya danışmanı bunu nasıl yapar?
- Özgün içerikler hazırlar. Hemen hemen her gün aktif bir şekilde hizmetle ilgili görsel ve video paylaşımında bulunur.
- Sosyal medya sayfalarının düzenlenmesini sağlar. Sosyal medya sayfası ilk bakışta profesyonelliğini yansıtır.
- Aynı anda bütün sosyal medya platformlarında paylaşımda bulunur.
- Hedef kitleyle doğrudan iletişim kurar. Her türlü geri bildirime, şikayetlere cevap verir. Şirketin güvenilirliğini artırır.
- Sosyal medya üzerinden kampanyalar ve çekilişler düzenler. Böylece şirkete yeni takipçiler kazandırmış olur.
- Sosyal medya etkileşimi raporunu detaylı bir şekilde sunar ve analiz eder. Böylece hedef kitle analizi de yapılmış olur ve geç kalmadan strateji değişikliğine gidilir.
HEMEN İLETİŞİME GEÇİNE-ticaret, dünya genelinde ve ülkemizde hız kesmeden büyüyen bir sektördür. Bozüyük ilçesindeki işletmeler de bu dijital dalganın getirdiği fırsatlardan yararlanmayı hedefliyor. Ancak internette görünür olmak ve potansiyel müşterilere ulaşmak sandığınız kadar kolay olmayabilir. Burada devreye Pill Digital giriyor; sizin için en uygun e-ticaret çözümlerini sunuyoruz. Yerel İşletmenizi Google’da Ü...
Türkiye'nin dört bir yanındaki yerel seçimlerin yaklaşmasıyla birlikte, belediye başkanı adayları için en etkili kampanya stratejilerinden biri, kendilerini çevrimiçi ortamda mükemmel bir şekilde temsil etmektir. Pill Digital olarak, adayların dijital kimliklerini oluşturmak ve seçmenlerle bağlantı kurmalarına yardımcı olmak için buradayız. Dijital Kimliğiniz Sizi Temsil Eder Yerel seçimlerde başarılı olmak, güçlü...
Ürünlerinizin daha çabuk ve daha çok satılması için öncelikle insanlara bunu duyurmanız gerekiyor. Ürünlerinizin detaylarını ve diğer ürünlere göre bu ürünü insanların neden tercih etmesi gerektiğini de onlara anlatarak ürünün tüketilmesine katkıda bulunabilirsiniz. Ürününüzün daha geniş kitlelerce ün kazanmasına, tanınmasına ve merak edilmesine Eskişehir Reklam Ajansı ya...
İnternet ortamındaki rekabet her geçen gün rekabetli bir hal alıyor. Her gün binlerce web sitesi kuruluyor. İnternet ortamında da milyarlarca web sitesi bulunuyor. Bu nedenle bir web sitesinin tasarımının olmaması, bu rekabet ortamında tutunmasının imkansız olduğunu gösteriyor. Web tasarım, web sitesinin grafik, görünüm gibi temel ihtiyaçlarını gideren bir çalışmadır. Bu çalışmanın profesyonel bir şekilde yapılması gerekmektedir. ...
Dijital çağda, bir işletmenin başarısı, büyük ölçüde çevrimiçi varlığına ve profesyonel web tasarımına bağlıdır. Pill Dijital, yılların getirdiği deneyim ve uzmanlıkla işletmelerin dijital dünyada öne çıkmasını sağlayan öncü bir web tasarım ajansıdır. Bu makalede, Pill Dijital'in sunduğu hizmetlerin, müşteri memnuniyetine odaklanmasının ve sektördeki yenilikçi yaklaşımlarının nasıl fark yarattığını incele...
Web Tasarım, bir web sitesinin tasarımının ve kullanım deneyiminin planlanması, tasarımı ve yapılandırılması sürecidir. Kullanıcı deneyimi, ara yüz tasarımı, navigasyon, renk, tipografi ve görsel tasarım gibi faktörleri içerir. Web Tasarım Faktörleri Kullanıcı Deneyimi: Web sitesinin kullanıcılar için nasıl daha iyi bir deneyim sunabileceği ile ilgilidir. Bu, ara yüz tasarımı, navigasyon ve web sitesinin hızlı yüklenm...