Büyük küçük tüm işletmeler için hizmet veren grafik tasarım ajansları, marka kimliği oluşturur. Her firmanın sektörüne özel olarak yapılan çalışmalarda birçok kalem tek bir merkezden oluşturulur. Bu hizmetlerin içerisinde kurumsal kimlik tasarımı başta olmak üzere tasarımsal tüm işlemler bulunur.
Markanızın Bir Kimliği Olmalı
Her markanın bir kimliği olmalıdır. Eskişehir grafik tasarım ajansları işletmeler için bu kimliği oluşturan kreatif bir ekipten oluşur. Kreatif ekip logonun oluşturulması, antetli kağıt, zarf, dijital tanıtım kiti, katalog gibi basılı ve dijital tüm donatıları hazırlamada görevlidir. Grafik tasarım ajanslarında öncelikli olarak logonun oluşturulması gerekir. Logo, tıpkı insanların kimliklerinde yer alan bir fotoğraf gibidir, markanın görünen yüzüdür. Tasarım ajanslarında bulunan sanat yönetmenleri, logonun tasarımından yayınlanacak reklamların içeriğine kadar her şeyi en ince ayrıntısına kadar düşünür ve harekete geçirilmesini sağlar. Örneğin; bir banka reklamında genellikle güven duygusu veren mavi ve beyaz renklerin kullanılması sağlanır.
Logo Aşamasından Sonraki Uygulamalar
Grafik tasarım ajansları, logonun hazırlanmasından sonra basılı ve dijital tüm reklam ve tanıtım faaliyetlerinde kullanılabilecek görselleri hazırlarlar. Bu bir dergi reklamı da olabilir, web sitesinde yer alacak banner reklamlar da olabilir. Tasarımcılar, reklam alanının ölçülerine uygun olarak tasarımlarını yaparlar. Firmanın yetkilisinin onayı ile de talebe göre reklam merkezine veya yetkiliye hazırlanan tasarımlar gönderilir. Web sitesi tasarımından sosyal medya hesaplarında kullanılacak görsellere kadar tüm donatıları hazırlama yetisine sahip olan tasarımcılar, markanın nihai tüketiciye ulaşana kadar geçireceği değişimlerin öncüsüdür.
Gazete ve Dergi Mecralarında Tasarım
Tasarımcılar tarafından hazırlanan tasarımlar, dergi ve gazete gibi basılı mecralara da kolayca uyarlanabilir. Tasarımlar, dijital ortamda oluşturulduğu için halihazırda tüm dijital platformlarda doğru boyutlandırma ile uygulanabilir. Söz konusu tasarımlar basılı mecralarda yayınlanacaksa basılacak mecraya tasarımda yer alan renk kodlarıyla birlikte basılacak tasarım iletilir.
HEMEN İLETİŞİME GEÇİNWeb siteleri artık daha güzel! Web Tasarım Nedir? Web tasarım, estetik kavramların bir araya gelip kodlarla birleştirilerek uygulamanın yazılıma dönüştürülmesidir. Web Tasarım Nasıl Yapılır? Web siteleri iki şekilde hazırlanıyor: Statik web sitesi Bir web sitesi, sabit bir amaca yönelik hazırlanıyorsa ve çok fazla güncelleme yapılmayacaksa statik web sitesi yapılabilir. Statik web sitesi, durağandır. Html kodları ile yazılır...
İnterneti aktif kullanmak günümüzde her açıdan artık büyük öneme sahiptir. Hem bireysel hem de kurumsal olarak yapılması gereken işlemler eksiksiz ve kusursuz şekilde tamamlanmalıdır. Özellikle şirketler bazında ayakta kalabilmek için ürün ve hizmet tanıtımı konusunda doğru şekilde kullanılması gerekir. Bunu gerçekleştiren bazı kriterler bulunmaktadır. Özellikle kullanışlı bir ara yüzü sayesinde m&uum...
İnternet son yıllarda oldukça gelişti ve bilgisayarların da daha kolay ulaşılabilir hale gelmesiyle hayatın birçok alanında yer almaya başladı. Alışverişin de bu alanın bir parçası haline gelmesi tabii ki kaçınılmaz oldu. E-ticaret ya da internetten alışveriş, ilk olarak ABD’de ortaya çıktı, daha sonra Avrupa’ya yayıldı ve nihayetinde Türkiye’de de kendisine yer buldu. İnsanlar artık alışverişlerini de internet üzerinden yapar hale g...
Web Tasarım, bir web sitesinin tasarımının ve kullanım deneyiminin planlanması, tasarımı ve yapılandırılması sürecidir. Kullanıcı deneyimi, ara yüz tasarımı, navigasyon, renk, tipografi ve görsel tasarım gibi faktörleri içerir. Web Tasarım Faktörleri Kullanıcı Deneyimi: Web sitesinin kullanıcılar için nasıl daha iyi bir deneyim sunabileceği ile ilgilidir. Bu, ara yüz tasarımı, navigasyon ve web sitesinin hızlı yüklenm...
Günümüzde, küçük işletmelerin rekabet edebilmesi için dijital pazarlamanın önemi giderek artmaktadır; bu, işletmelerin daha geniş kitlelere ulaşmasını ve marka bilinirliğini artırmasını sağlar. Dijital Pazarlamanın TemelleriBu bölüm, küçük işletmelerin dijital pazarlamada başarılı olmak için anlaması gereken temel kavramları açıklar: SEO, sosyal medya, içerik ve e-posta pazarlaması. SEO ve Kü&ccedi...
Günümüzde dijital dünya, işletmelerin büyümek ve rekabet avantajı sağlamak için en önemli platformlardan biri haline gelmiştir. İnternet kullanımının yaygınlaşmasıyla birlikte, şirketler müşterilere daha etkili ve hızlı bir şekilde ulaşmak için dijital çözümlere yönelmiştir. Bu alanda başarı sağlamak için profesyonel bir kreatif ajansın yardımı şarttır. İşte bu ihtiyaca cevap veren Pill Digital, Eskişehir ve İzmir...