Dünya genelindeki bilgisayar ağlarını ve kurumsal bilgisayar sistemlerini birbirine bağlayan elektronik iletişim ağına internet demekteyiz. İnternet olmasaydı bugün web sayfaları olmazdı. Eğer bilgisayarlar olmasaydı, bugün internet de olmazdı. Web tasarım ofisi yapılabilmesi için gerekli olan bilgisayar ve internetin anlatılmasıyla süreç başlıyor.
İnternet kimileri için dünyanın en büyük kütüphanesi, kimileri içinse dünyanın en büyük mağazasıdır. Reklam yapmanın, bilgiye ulaşmanın, paylaşmanın ve eğlenmenin en hızlı yöntemlerinden biridir.
İlk internet çok daha statikti. Görsel olarak çok daha basit ve sadeydi. Daha doğrusu görsel amaçları yoktu.
Bunu takip eden yıllarda dinamik içeriklerin yani kullanıcıların kontrol ettiği içerikler oluşmaktadır. Böylece internette oluşan içerik daha bir hızla devam etmeye başlıyor. İçerik kullanımını arttırıyor ve bu da birbirlerini tetikliyor. Bu büyüyen bir süreçtir.
Bilgisayarlar insanlar tarafından evlerde ulaşılabilir olmaya başlıyor. Evlerde ulaşılabilir bilgisayarlar daha çok kullanılıyor. İnternet de bu sayede daha hızlı yayılmaya başlanıyor.
Bugünkü geldiğimiz noktada ise birçok web sitesi içeriği kendisi üretmiyor. Kullanıcılara ürettiriyor. Bugün Facebook, Twitter gibi web siteleri, içeriği kendileri üretmiyorlar. Bu siteye üye olan kullanıcılar üretiyor. Yine içeriği tüketen de sitenin kullanıcılarıdır.
Avrupa’ da özellikle Hollanda ve Almanya, bu internet altyapısı konusunda ilerlemiştir. Türkiye’de de son yıllarda büyük ilerlemeler kaydetmiştir. Fiber altyapılar tüm Türkiye’de kurulmaya devam ediyor. Ülkemizde internet fiyatları yüksektir.
Web Sayfalarında Süreç Nasıl İlerliyor?
Web tasarım ofisi süreçlerinde, web sitesi yaptırmak isteyen kişi veyahut kuruluşa ihtiyaç vardır. Bu kişi veya kuruluşlar pazarlama elemanları ile buluşuyor. Müşterinin işi anlaşılmaya çalışılmaktadır. Hangi sektörde olduğu belirlenmelidir. Firmanın rakipleri de inceleniyor. Müşterinin kurumsal görsellerine bakılmaktadır.
HEMEN İLETİŞİME GEÇİNBir web sitesi bir çok amaç için kullanılabilen, güçlü etkiler bırakabilen ve insanların çeşitli amaçlarına ulaşabilmesi için araç görevi gören önemli bir yere sahiptir. Bir site sizin duygu ve düşüncelerinizi paylaştığınız bir ortam olurken aynı zamanda kazancınızı elde ettiğiniz bir yer olabilir. Bu denli önemli olan internet siteleri için web tasarım işlemleri de büyük ö...
Web siteleri markaların dijital mecralardaki kimlikleridir. Bir web sitesi bir insanın kimlik kartına benzer. Web sitesinde bulunan logo kişinin vesikalık fotoğrafına, hakkımızda bölümüyse kişinin kütük bilgilerini andırır. Nasıl ki her insanın bir kimliği vardır; markaların da olmalıdır. Dijital mecrada var olma web sitesi ile sağlanır. Her bir marka için özenle hazırladığımız web siteleri sayesinde fiziki mağazanızdan uzaklaşarak tüm d&u...
Eskişehir, sanatı ve yaratıcılığıyla bilinen, dinamik bir şehir. Bu renkli kentin kalbinde, Pill Digital olarak biz de yaratıcılığın sınırlarını zorluyor, markaların hikayelerini anlatıyoruz. Eskişehir kreatif ajans arayışınızda, Pill Digital'in sunduğu hizmetler ve yaratıcı çözümlerle tanışın. Yaratıcılıkla Harmanlanmış Hizmetlerimiz Pill Digital, Eskişehir'in kültürel mirasından ilham alarak her bir projesine yenilikçi ve özgün bir dokunuş ...
Güvenilir ödeme yöntemleri, altyapı sistemi ve müşteri memnuniyeti üzerinden ürün ile hizmetleri güven içerisinde sunabilirsiniz. Bunu en iyi şekilde gerçekleştirmek içinse profesyonel e-ticaret desteği alınması gerekir. Sürecin içerisine dahil edilen tüm etmenler belirli projelendirme ve plan dahilinde ele alınarak yerleştirilmelidir. Mutlaka firmanın hangi sektörde olduğu ve neler yapılması gerekt...
Sosyal Medya Yönetiminin Türleri Günümüzün iletişim ve teknoloji dünyasında Eskişehir sosyal medya yönetimi birçok farklı türde hizmetler vermeye, çeşitli şirketlerin, orta tabakalı işletmelerin marka değerlerini bu yönde arttırmaya devam etmektedir. Öncelikli olarak bilinmesi gereken sosyal medya alanının her gün milyonlarca kişi tarafından kulla...
Sektördeki yazılım ve tasarım uzmanları tarafından tasarlanan web siteleri, kurum veya kuruluşların taleplerine göre revize edilebilir. İşletmeler, kurumsal kimliklerini tanıtmak, pazarlama yapmak, ürün ve hizmetlerini tanıtmak için web sitelerini kullanırlar. Dijital platformlarda kartvizit görevi gören web siteleri, potansiyel müşterilerin markanıza güven duymasını sağlar. ...