İnternetin varlığı, dünyada ilk bilgisayarların hayatımıza girmesiyle başlamıştır.1948 tarihinde ilk bilgisayar icat edildiğinde bir oda büyüklüğündeydi.
Özellikle ABD, iç ordu yazışmalarında ve gizli istihbarat yazışmalarında kullanılmak üzere bir ağ üretmeye başlıyor. Bu ağ eyaletler arasında yaygınlaşıyor. Ağın oluşturulmasıyla birlikte diğer devletler de ABD’yi örnek alıyorlar. Böylelikle onlar da kendi iç ağlarını oluşturuyorlar. Daha sonra bunlar devlet ağlarından çıkıp ticari işletmelere de sıçrıyor. Gelişerek ve birleşerek 1980’lerde, bugünkü bildiğimiz internet ortaya çıkmaya başlıyor.
Avrupa’da www kavramının atılımı yapılıyor. 1990’lı yılların başında web temelleri oluşturuluyor. Web ‘in açılımı World Wide Web olaraktır. Tim Berners Lee, Web ’in kurucusu ve babasıdır. HTML işaretleme dilinin de geliştiricisi Lee olmaktadır. Onun sayesinde bugün birbirleriyle bağlantılı bilgisayarlarda, internet üzerinde çalışan sayfaların görüntülenmesi sağlanıyor.
Web Nasıl Başlamıştır?
1990’lardan bugüne dek web, hızlı büyümeye devam etmektedir. Türkiye bu yıllarda da internet ile tanışıyor. 1990’lardan sonraki süreç, ülkemizde biraz geriden takip ediliyor. İnternet, ülkemizde 90’ların sonundan itibaren kullanılmaya başlanılıyor.
Web tasarım ajansı, alışagelmiş kavramından uzaklaşmaya başlamıştır. Daha çok web tabanı alanına doğru gitmeye başlamıştır. Yeni tanımı web tasarımından ziyade web uygulamaları olarak daha çok duymaya başlıyoruz. Tasarım alışagelmiş tasarım açısından baktığımız zaman web tasarımı, var olan bir bilginin kullanılabilmesidir. Bu bilgi her türlü internet aracılığıyla içeriğin kullanıcıya görsel halde sunmasını hedefleyen bir tasarım sürecidir.
Ne İş Yapmaktadır?
Temel olarak kişilerin ve kurumların internet ortamında en iyi şekilde yer almasını sağlamaktır. Görsel iletişim araçları da buna dahildir.
HEMEN İLETİŞİME GEÇİNWeb tasarımı internette kalıcı olabilmek için belli aşamalar dahilinde ele alınarak gerçekleştirilmelidir. Öncelikle fikir ve isteklerden bahsetmek gerekir. Ürün ya da hizmetlerin düzgün şekilde insanlara ulaştırılması için mutlaka firmanın bulunduğu sektör en iyi şekilde anlaşılmalıdır. Bu bağlamda müşteri fikir ve istekleri ön plana alınmalı, buna göre bir yol planı belirlenmelidir. Böylece yapılacak web tasa...
Türkiye'nin dört bir yanındaki yerel seçimlerin yaklaşmasıyla birlikte, belediye başkanı adayları için en etkili kampanya stratejilerinden biri, kendilerini çevrimiçi ortamda mükemmel bir şekilde temsil etmektir. Pill Digital olarak, adayların dijital kimliklerini oluşturmak ve seçmenlerle bağlantı kurmalarına yardımcı olmak için buradayız. Dijital Kimliğiniz Sizi Temsil Eder Yerel seçimlerde başarılı olmak, güçlü...
Günümüzde dijital dünyada varlığını sürdürebilmek ve potansiyel müşterilere ulaşabilmek için etkileyici bir web sitesine sahip olmak oldukça önemlidir. Bir web sitesi, firmanızın çevrimiçi vitrini olarak hizmet eder ve markanızın dijital kimliğini yansıtır. Ancak, bir web sitesi oluştururken nelere dikkat etmeniz gerektiğini bilmek, başarılı bir çevrimiçi varlığın temelini oluşturur. 1. Amaç ve Hedef Kitle ...
Akıllı cep telefonlarının aktif bir şekilde kullanılması özellikle firmaların tanıtım, satış ve pazarlama çalışmalarında farklılaşmasına neden oldu. Öyle ki artık insanların akıllı cep telefonlarını her yerde kullanabilmesi ve mobil internet sayesinde cep telefonlarından istedikleri bilgilere ulaşabilmesi ile artık firmalar mobil uygulamalarını müşterilerine sunarak daha kaliteli etkileşim gerçekleştirmeyi hedefliyor. Eskişehir mobil uygulama hizmetlerimizden ya...
Eskişehir Sosyal Medya Ajansı, dijital pazarlama konusunda uzmanlaşmış bir firmadır. Eskişehir Sosyal Medya Ajansı, dijital pazarlama konusunda uzmanlaşmış bir firmadır. Yerel işletmelerden uluslararası markalara kadar geniş bir müşteri yelpazesine sahipler ve sektörlerinde liderlerden biri. 10 yılı aşkın bir süredir piyasadalar ve sektördeki en son trendlere sürekli uyum sağlıyorlar. — Eskişehir son yıllarda dijital devrimle dönüşen bir şehir. T&u...
Web siteleri markaların dijital mecralardaki kimlikleridir. Bir web sitesi bir insanın kimlik kartına benzer. Web sitesinde bulunan logo kişinin vesikalık fotoğrafına, hakkımızda bölümüyse kişinin kütük bilgilerini andırır. Nasıl ki her insanın bir kimliği vardır; markaların da olmalıdır. Dijital mecrada var olma web sitesi ile sağlanır. Her bir marka için özenle hazırladığımız web siteleri sayesinde fiziki mağazanızdan uzaklaşarak tüm d&u...