İnternetin varlığı, dünyada ilk bilgisayarların hayatımıza girmesiyle başlamıştır.1948 tarihinde ilk bilgisayar icat edildiğinde bir oda büyüklüğündeydi.
Özellikle ABD, iç ordu yazışmalarında ve gizli istihbarat yazışmalarında kullanılmak üzere bir ağ üretmeye başlıyor. Bu ağ eyaletler arasında yaygınlaşıyor. Ağın oluşturulmasıyla birlikte diğer devletler de ABD’yi örnek alıyorlar. Böylelikle onlar da kendi iç ağlarını oluşturuyorlar. Daha sonra bunlar devlet ağlarından çıkıp ticari işletmelere de sıçrıyor. Gelişerek ve birleşerek 1980’lerde, bugünkü bildiğimiz internet ortaya çıkmaya başlıyor.
Avrupa’da www kavramının atılımı yapılıyor. 1990’lı yılların başında web temelleri oluşturuluyor. Web ‘in açılımı World Wide Web olaraktır. Tim Berners Lee, Web ’in kurucusu ve babasıdır. HTML işaretleme dilinin de geliştiricisi Lee olmaktadır. Onun sayesinde bugün birbirleriyle bağlantılı bilgisayarlarda, internet üzerinde çalışan sayfaların görüntülenmesi sağlanıyor.
Web Nasıl Başlamıştır?
1990’lardan bugüne dek web, hızlı büyümeye devam etmektedir. Türkiye bu yıllarda da internet ile tanışıyor. 1990’lardan sonraki süreç, ülkemizde biraz geriden takip ediliyor. İnternet, ülkemizde 90’ların sonundan itibaren kullanılmaya başlanılıyor.
Web tasarım ajansı, alışagelmiş kavramından uzaklaşmaya başlamıştır. Daha çok web tabanı alanına doğru gitmeye başlamıştır. Yeni tanımı web tasarımından ziyade web uygulamaları olarak daha çok duymaya başlıyoruz. Tasarım alışagelmiş tasarım açısından baktığımız zaman web tasarımı, var olan bir bilginin kullanılabilmesidir. Bu bilgi her türlü internet aracılığıyla içeriğin kullanıcıya görsel halde sunmasını hedefleyen bir tasarım sürecidir.
Ne İş Yapmaktadır?
Temel olarak kişilerin ve kurumların internet ortamında en iyi şekilde yer almasını sağlamaktır. Görsel iletişim araçları da buna dahildir.
HEMEN İLETİŞİME GEÇİNSizlere bugün, işletmenizi dijital dünyada en üst düzeyde temsil etmenin öneminden bahsetmek istiyorum ve bu konuda sizlere sunabileceğimiz benzersiz bir çözümden söz etmek istiyorum: Mobil Uyumlu Web Tasarım. Günümüzde, insanların internete erişim alışkanlıkları büyük bir değişim geçirdi. Artık sadece masaüstü bilgisayarları kullanmak yerine, cep telefonları ve tabletler gibi mobil cihazlar da internete er...
İnsanların ürün ve hizmete ulaşım konusunda günümüzde kullandıkları ilk yol dijital dünyadır. Özellikle arama motorlarında sektör bazında karşısına çıkan ilk web sitelerine giriş yapar. Eğer bu web siteleri istediği kaliteyi ve güveni verirse, düzenli olarak o siteler üzerinden alışveriş gerçekleştirir. Yani bu durum aynı zamanda firmalar konusunda saygın bir imaj yaratmak anlamına gelmektedir. O yüzden prof...
Bilgisayarların her eve girmesi ve internetin iş hayatında kullanımının artmasıyla birlikte, internet yıllar içinde kaçınılmaz olarak bir pazar haline geldi. Web’i yeterince etkin kullanamamak veya hiç kullanmamak özellikle kurumsal şirketler için önemli bir eksi haline geldi. Zira, artık televizyon, gazete veya bilboardlar gibi klasik reklam ve tanıtım çalışmaları, firmanın görünümünü artırmak için yeterli olmuyo...
Her sektör için diğer rakiplerin ürün ve hizmetlerinden ayrılmak adına doğru logo tasarımı büyük öneme sahiptir. Ayrıca müşteri gözünde saygınlık ve etkili bir imaj yaratmak için, firmanın anlayışına uygun logonun hayata geçirilmesi gerekir. Böylece müşteri logoyu bir kez gördüğünde hafızasına kazır. Daha sonra internette gezinirken karşısına çıktığında, psikolojik olarak güven v...
Dijital çağın hızla geliştiği günümüzde, her işletmenin dijital bir vitrine ihtiyacı vardır. Pill Digital olarak, 2016 yılından bu yana profesyonel web tasarım ajansı kimliğimizle bu ihtiyaca cevap veriyoruz. İşletmenizin dijital dünyadaki yüzü olan web sitenizi, sektörünüze ve özgün ihtiyaçlarınıza uygun olarak tasarlıyoruz. Sektörel Başarı için Dijital Çözümlerİşletmenizin sektörel girişimle...
Günümüzde, küçük işletmelerin rekabet edebilmesi için dijital pazarlamanın önemi giderek artmaktadır; bu, işletmelerin daha geniş kitlelere ulaşmasını ve marka bilinirliğini artırmasını sağlar. Dijital Pazarlamanın TemelleriBu bölüm, küçük işletmelerin dijital pazarlamada başarılı olmak için anlaması gereken temel kavramları açıklar: SEO, sosyal medya, içerik ve e-posta pazarlaması. SEO ve Kü&ccedi...