Sosyal medya kullanmak, kendi özgün içeriğinizi veya başkalarının içeriklerini yayınladığınız ve paylaştığınız online bir platformdur. Sosyal medya, ülkemizde ve dünyada, birçok kişi, kurum ve kuruluşlarca kullanılmaktadır. Bu medya ağı sayesinde, hızlı erişim de kolaylaşmaktadır. Arkadaşlarınızın veya sevilen kişilerin paylaştığı içerikleri, haberleri, makaleleri, fotoğrafları ve videoları bu medya ağıyla birlikte hızlıca görüntüleyebilirsiniz. Sosyal medya ağını çok kısa bir biçimde tanımlamak gerekirse, buna en uygun tanım; paylaşmak olacaktır.
Sosyal Medya Ajansları
Tanıdık bir kişi veya tanınmak isteyen bir kişi veya kuruluş olabilirsiniz. Sosyal medya işleriyle vaktinizi kaybedeceğinizi veya buna vakit ayıramayacağınızı düşünüyorsanız, size yardımcı olacak şirketlerin başında; sosyal medya ajansları gelmektedir. Bu tarz ajansların, reklam hedef kitlesi nettir. Sosyal medya ajansı, örneğin bir müzisyenseniz, hedef kitlesi olarak; 18 - 25 grubu, bekar erkek ve bekar kadın, üniversite mezunu gibi filtrelerle, sizin hedef kitlenize ulaşmanızı daha hızlı bir şekilde sağlayacak ve sizinde bunu keyifle izlemenize sebep olacaktır.
Ayırdığınız reklam bütçesi dışında, konuşulan hiçbir fiyat bilgisinin, sizin onayınız haricinde dışına çıkmayacak olan bu ajanslar, günümüzde çokça faaliyet göstermektedir. Örneğin; Eskişehir ili, bir anlamda; öğrenci şehri olarak anıldığı için burada, müzisyenler veya müzikle ilgilenenler oldukça fazladır. Kendinize bir sosyal medya hesabı açıp, bu sayfayı da Eskişehir sosyal medya ajansı olarak görev yapan firmaya teslim etmek en doğrusu olacaktır.
Eskişehir sosyal medya ajansları
Eskişehir'de bulunan sosyal medya ajansını açıklamak gerekirse;
- Pill Digital
HEMEN İLETİŞİME GEÇİNBireysel ve kurumsal kişiliklerin internet ortamında hizmetlerini, ürünlerini ve paylaşmak istediklerini insanlara ulaştırmak için bir web sayfasına ihtiyacı vardır. Web sayfaları sayesinde internet siteleri bir şekil alır ve kullanıcılarına hizmet vermeye başlar. Bu kimi zaman bir şirketin ürünlerini sattığı bir site olur, kimi zamanda gezdiklerini anlatan bir yayıncının insanlarla bilgilerini paylaştığı bir ortam olur. Her türlü amaç için kuru...
Çağımızın dijital dünyasında, işletmelerin ve bireylerin çevrimiçi varlığı giderek daha önemli hale geliyor. Bu da web tasarımını, bir web sitesinin estetik, kullanılabilirlik ve işlevselliğini oluşturan temel bir unsur haline getiriyor. Ancak web tasarımı, sadece bir kişinin değil, çeşitli yeteneklere sahip bir ekibin işbirliğiyle gerçekleştirilen bir süreçtir. Peki, web tasarımını kimler yapar? İşte cevaplar: 1. Web Tasarımcılar: ...
E-ticaret, günümüzün en hızlı büyüyen iş sektörlerinden biridir ve Eskişehir'deki işletmeler de bu dijital dönüşümün bir parçası olmak istiyor. Pill Digital olarak, müşterilerimize özel e-ticaret sistemleri kurarak, online dünyada güçlü bir varlık oluşturmalarına yardımcı oluyoruz. Bu makalede, Eskişehir e-ticaret sistemleri ve Pill Digital'in bu alanda sunduğu hizmetler hakkında bilgi vereceğiz. E-Tic...
Günümüzde dijital dünyada varlığını sürdürebilmek ve potansiyel müşterilere ulaşabilmek için etkileyici bir web sitesine sahip olmak oldukça önemlidir. Bir web sitesi, firmanızın çevrimiçi vitrini olarak hizmet eder ve markanızın dijital kimliğini yansıtır. Ancak, bir web sitesi oluştururken nelere dikkat etmeniz gerektiğini bilmek, başarılı bir çevrimiçi varlığın temelini oluşturur. 1. Amaç ve Hedef Kitle ...
Web siteleri markaların dijital mecralardaki kimlikleridir. Bir web sitesi bir insanın kimlik kartına benzer. Web sitesinde bulunan logo kişinin vesikalık fotoğrafına, hakkımızda bölümüyse kişinin kütük bilgilerini andırır. Nasıl ki her insanın bir kimliği vardır; markaların da olmalıdır. Dijital mecrada var olma web sitesi ile sağlanır. Her bir marka için özenle hazırladığımız web siteleri sayesinde fiziki mağazanızdan uzaklaşarak tüm d&u...
Bilgisayarların her eve girmesi ve internetin iş hayatında kullanımının artmasıyla birlikte, internet yıllar içinde kaçınılmaz olarak bir pazar haline geldi. Web’i yeterince etkin kullanamamak veya hiç kullanmamak özellikle kurumsal şirketler için önemli bir eksi haline geldi. Zira, artık televizyon, gazete veya bilboardlar gibi klasik reklam ve tanıtım çalışmaları, firmanın görünümünü artırmak için yeterli olmuyo...