Sosyal medya kullanmak, kendi özgün içeriğinizi veya başkalarının içeriklerini yayınladığınız ve paylaştığınız online bir platformdur. Sosyal medya, ülkemizde ve dünyada, birçok kişi, kurum ve kuruluşlarca kullanılmaktadır. Bu medya ağı sayesinde, hızlı erişim de kolaylaşmaktadır. Arkadaşlarınızın veya sevilen kişilerin paylaştığı içerikleri, haberleri, makaleleri, fotoğrafları ve videoları bu medya ağıyla birlikte hızlıca görüntüleyebilirsiniz. Sosyal medya ağını çok kısa bir biçimde tanımlamak gerekirse, buna en uygun tanım; paylaşmak olacaktır.
Sosyal Medya Ajansları
Tanıdık bir kişi veya tanınmak isteyen bir kişi veya kuruluş olabilirsiniz. Sosyal medya işleriyle vaktinizi kaybedeceğinizi veya buna vakit ayıramayacağınızı düşünüyorsanız, size yardımcı olacak şirketlerin başında; sosyal medya ajansları gelmektedir. Bu tarz ajansların, reklam hedef kitlesi nettir. Sosyal medya ajansı, örneğin bir müzisyenseniz, hedef kitlesi olarak; 18 - 25 grubu, bekar erkek ve bekar kadın, üniversite mezunu gibi filtrelerle, sizin hedef kitlenize ulaşmanızı daha hızlı bir şekilde sağlayacak ve sizinde bunu keyifle izlemenize sebep olacaktır.
Ayırdığınız reklam bütçesi dışında, konuşulan hiçbir fiyat bilgisinin, sizin onayınız haricinde dışına çıkmayacak olan bu ajanslar, günümüzde çokça faaliyet göstermektedir. Örneğin; Eskişehir ili, bir anlamda; öğrenci şehri olarak anıldığı için burada, müzisyenler veya müzikle ilgilenenler oldukça fazladır. Kendinize bir sosyal medya hesabı açıp, bu sayfayı da Eskişehir sosyal medya ajansı olarak görev yapan firmaya teslim etmek en doğrusu olacaktır.
Eskişehir sosyal medya ajansları
Eskişehir'de bulunan sosyal medya ajansını açıklamak gerekirse;
- Pill Digital
HEMEN İLETİŞİME GEÇİNMobil uygulama geliştirmenin pek çok faydası vardır. Müşteri hizmetlerini hızlandırır. Çevrimiçi satın alma olanağı sağlayan ve araçtan ayrılmadan satın alınan ürünleri alan müşterilere mobil deneyim sağlar. Kişiselleştirilmiş karlı tekliflerle müşterileri elde tutar. Ödeme QR kodu ile yapılabilir. Uygulama bir kişinin gişede zaman tasarrufu sağlar, plastik ödeme kartları ile bürokrasiden serbest bırakır ve finans...
Logolar, bir markanın görsel ifadesidir ve genellikle ürünlerde, pazarlama materyallerinde, tabelalarda ve hatta web sitelerinde kullanılır. Bir logo genellikle şirketin dahili grafik tasarım veya pazarlama ekipleri tarafından oluşturulur. Nihai bir sonuca varmadan önce birden çok revizyon ve değişiklikten geçtiği için bir logonun geliştirilmesi haftalar alabilir. Profesyonel bir logo tasarım şirketi, yalnızca markanız için yeni bir logo oluşturm...
İçeriklerinizi oluşturdunuz ve web sitenizi yaptırmaya hazırsınız. Peki ne kadar bütçe ayırmalısınız? Bunu belirlemek için ilk önce alacağınız hizmetin kalitesine karar vermelisiniz. Web tasarım firmalarının referanslarını inceleyin. Daha öne yaptıkları çalışmalara göz gezdirin. Sizin sektörünüzle ilgili daha önce çalışma yapmış mı onu tespit edin. Web tasarım hizmeti alacağınızda önemli olan bölümü s...
İnterneti aktif kullanmak günümüzde her açıdan artık büyük öneme sahiptir. Hem bireysel hem de kurumsal olarak yapılması gereken işlemler eksiksiz ve kusursuz şekilde tamamlanmalıdır. Özellikle şirketler bazında ayakta kalabilmek için ürün ve hizmet tanıtımı konusunda doğru şekilde kullanılması gerekir. Bunu gerçekleştiren bazı kriterler bulunmaktadır. Özellikle kullanışlı bir ara yüzü sayesinde m&uum...
Dünya genelindeki bilgisayar ağlarını ve kurumsal bilgisayar sistemlerini birbirine bağlayan elektronik iletişim ağına internet demekteyiz. İnternet olmasaydı bugün web sayfaları olmazdı. Eğer bilgisayarlar olmasaydı, bugün internet de olmazdı. Web tasarım ofisi yapılabilmesi için gerekli olan bilgisayar ve internetin anlatılmasıyla süreç başlıyor. İnternet kimileri için dünyanın en büyük kütüphanesi, kimileri i&cce...
Günümüzde, küçük işletmelerin rekabet edebilmesi için dijital pazarlamanın önemi giderek artmaktadır; bu, işletmelerin daha geniş kitlelere ulaşmasını ve marka bilinirliğini artırmasını sağlar. Dijital Pazarlamanın TemelleriBu bölüm, küçük işletmelerin dijital pazarlamada başarılı olmak için anlaması gereken temel kavramları açıklar: SEO, sosyal medya, içerik ve e-posta pazarlaması. SEO ve Kü&ccedi...