Sosyal medya kullanmak, kendi özgün içeriÄŸinizi veya baÅŸkalarının içeriklerini yayınladığınız ve paylaÅŸtığınız online bir platformdur. Sosyal medya, ülkemizde ve dünyada, birçok kiÅŸi, kurum ve kuruluÅŸlarca kullanılmaktadır. Bu medya ağı sayesinde, hızlı eriÅŸim de kolaylaÅŸmaktadır. ArkadaÅŸlarınızın veya sevilen kiÅŸilerin paylaÅŸtığı içerikleri, haberleri, makaleleri, fotoÄŸrafları ve videoları bu medya ağıyla birlikte hızlıca görüntüleyebilirsiniz. Sosyal medya ağını çok kısa bir biçimde tanımlamak gerekirse, buna en uygun tanım; paylaÅŸmak olacaktır.
Sosyal Medya Ajansları
Tanıdık bir kiÅŸi veya tanınmak isteyen bir kiÅŸi veya kuruluÅŸ olabilirsiniz. Sosyal medya iÅŸleriyle vaktinizi kaybedeceÄŸinizi veya buna vakit ayıramayacağınızı düÅŸünüyorsanız, size yardımcı olacak ÅŸirketlerin başında; sosyal medya ajansları gelmektedir. Bu tarz ajansların, reklam hedef kitlesi nettir. Sosyal medya ajansı, örneÄŸin bir müzisyenseniz, hedef kitlesi olarak; 18 - 25 grubu, bekar erkek ve bekar kadın, üniversite mezunu gibi filtrelerle, sizin hedef kitlenize ulaÅŸmanızı daha hızlı bir ÅŸekilde saÄŸlayacak ve sizinde bunu keyifle izlemenize sebep olacaktır.
Ayırdığınız reklam bütçesi dışında, konuÅŸulan hiçbir fiyat bilgisinin, sizin onayınız haricinde dışına çıkmayacak olan bu ajanslar, günümüzde çokça faaliyet göstermektedir. ÖrneÄŸin; EskiÅŸehir ili, bir anlamda; öÄŸrenci ÅŸehri olarak anıldığı için burada, müzisyenler veya müzikle ilgilenenler oldukça fazladır. Kendinize bir sosyal medya hesabı açıp, bu sayfayı da EskiÅŸehir sosyal medya ajansı olarak görev yapan firmaya teslim etmek en doÄŸrusu olacaktır.
Eskişehir sosyal medya ajansları
EskiÅŸehir'de bulunan sosyal medya ajansını açıklamak gerekirse;
- Pill Digital
HEMEN İLETİŞİME GEÇİNÄ°nternet ile dünya iyice küçülmüÅŸtür. Zaman kaybı çok ciddi azalmıştır. Artık her ÅŸey ulaşılabilir ve öÄŸrenilebilir oldu. Ä°letiÅŸim teknolojisi alanındaki büyük deÄŸiÅŸme ve inovasyon son hızla devam etmektedir. Ä°nternet ise bu deÄŸiÅŸimin baÅŸ rolündedir. Ä°nternet, her alanda hayatımızı ve yaÅŸam biçimimizi, bakış açımızı ve alışkanlıklarımızı deÄŸiÅŸtirmiÅŸtir ve deÄŸiÅŸtirmektedir. ...
Günümüzde, küçük iÅŸletmelerin rekabet edebilmesi için dijital pazarlamanın önemi giderek artmaktadır; bu, iÅŸletmelerin daha geniÅŸ kitlelere ulaÅŸmasını ve marka bilinirliÄŸini artırmasını saÄŸlar. Dijital Pazarlamanın TemelleriBu bölüm, küçük iÅŸletmelerin dijital pazarlamada baÅŸarılı olmak için anlaması gereken temel kavramları açıklar: SEO, sosyal medya, içerik ve e-posta pazarlaması....
Merhaba, ben Pill Digital'de mobil uygulama geliÅŸtiricisiyim. Bugün sizlere, dernekler için özel olarak geliÅŸtirdiÄŸimiz mobil uygulamalar hakkında biraz bilgi vermek istiyorum. Pill Digital, derneklerin dijital dönüÅŸüm süreçlerine katkıda bulunmayı amaçlayan yenilikçi bir dijital ajans. Bu yolculukta en büyük yardımcılarımızdan biri de mobil uygulamalar. Dernekler Ä°çin Mobil Uygulama GeliÅŸtirmenin Önemi...
Ä°nternet ortamındaki rekabet her geçen gün rekabetli bir hal alıyor. Her gün binlerce web sitesi kuruluyor. Ä°nternet ortamında da milyarlarca web sitesi bulunuyor. Bu nedenle bir web sitesinin tasarımının olmaması, bu rekabet ortamında tutunmasının imkansız olduÄŸunu gösteriyor. Web tasarım, web sitesinin grafik, görünüm gibi temel ihtiyaçlarını gideren bir çalışmadır. Bu çalışmanın profesyonel bir ÅŸekilde yapılmas...
Web Tasarım, bir web sitesinin tasarımının ve kullanım deneyiminin planlanması, tasarımı ve yapılandırılması sürecidir. Kullanıcı deneyimi, ara yüz tasarımı, navigasyon, renk, tipografi ve görsel tasarım gibi faktörleri içerir. Web Tasarım Faktörleri Kullanıcı Deneyimi: Web sitesinin kullanıcılar için nasıl daha iyi bir deneyim sunabileceÄŸi ile ilgilidir. Bu, ara yüz tasarımı, navigasyon ve web si...
Ä°nternet son yıllarda oldukça geliÅŸti ve bilgisayarların da daha kolay ulaşılabilir hale gelmesiyle hayatın birçok alanında yer almaya baÅŸladı. AlışveriÅŸin de bu alanın bir parçası haline gelmesi tabii ki kaçınılmaz oldu. E-ticaret ya da internetten alışveriÅŸ, ilk olarak ABD’de ortaya çıktı, daha sonra Avrupa’ya yayıldı ve nihayetinde Türkiye’de de kendisine yer buldu. Ä°nsanlar artık alışveriÅŸlerini de interne...