Kurumsal web tasarımda üzerinde önemle durulması gereken konuları bu yazıda inceleyeceğiz. 2000' li yıllarında sonrasında internetin Türkiye' de yaygınlaşmasının ardından firmalar için internette bir yer sahibi olmanın da önemi arttı. Firmalar gerçek hayatta işlerini geliştirmeye çalışırken, internette de bir yer sahibi olmaları gerektiğini farketti. Örnek verecek olursak işlek bir cadde üzerinde bir kırtasiye dükkanının erişebildiği potansiyel müşteri sayısı x ise internetle beraber bu rakam 10x olarak değişti.
Dolayısıyla kurumsal firmalar için kaliteli ve müşteri odaklı web tasarım ihtiyacı oluştu. Bu yazıda kurumsal firmaların işlerini internette de büyütmeleri için fark yaratabilecek detayları anlatacağız. Kurumsal web tasarım ihtiyacınızı gidermek için ilk önce karar vermeniz gereken alacağınız hizmetin profesyonel mi yoksa amatör mü olması gerektiği.
Web tasarım ve yönetimi bir süreç. Web tasarımı yaptırdım ve artık internette yarim hazır diye düşünmek yapılan ilk yanlış olmaktadır. Yıllarca emek verip büyüttüğünüz işinizi bir profesyonel oluşuma teslim etmeniz işlerinize destek açısından son derece önemli bir konudur.
İhtiyaçların Belirlenmesi:
Web tasarım için karar verdiniz; peki nasıl bir içerik servis etmelisiniz? Bunun için mutlaka bir araştırma yapın. Hedefinizi küçük ama dengeli tutarak gün be gün gelişecek bir hedef belirleyin. Arama motorlarında nasıl görünmek istediğinize karar verin. Örnek verelim, Eskişehir' de bir spor salonu işletiyorsunuz. İlk yapmanız gereken spor salonunda verdiğiniz hizmetleri bir kağıda dökün. Daha sonra müşteri analizini yapın. Spor salonunuza en çok hangi hizmet için hangi yaş aralığında müşteriler geliyor. Spor salonunuza hangi bölgeden insanlar geliyor. Bunları detaylı bir şekilde tespit edin. Popüler olan hizmetiniz ve popüler bölgenizi baş hedef tutarak içeriklerinizi oluşturun. Bir yol haritası çıkarın.
Tasarım Hakkında
Kurumsal kimliğin anahtarı logonuzdur. İyi bir logo sizin firmanızın en kısa ve basit yoldan tanıtımıdır. Logonuzla ilgili başka kişilere sorular sorun fikirlerini alın. İnternette sektörünüzdeki baş firmaların logolarını inceleyin.
Daha sonra web tasarım için görüştüğünüz firmaya detaylı olarak istediğinizi anlatın. Ve web tasarım firmanızın çalışmasını bekleyin.
İçerik Yerleşimi
Siteniz hazırlandıktan sonra siteniz için içerik oluşturun. Unutmayın; sizin işinizi sizden daha iyi kimse bilemez ve tanımlayamaz. İşinizi ve hizmetinizi anlatın. Detay verin. İnsaların sizi tanımasını sağlayın.
Fotoğraf Çekimi
İşletmenizi iyi tanıtabilecek fotoğraflara yer verin. Hatta profesyonel destek alabilirsiniz. Hayır yeğeninizin iPhone' u aynısını çekmiyor. :)
HEMEN İLETİŞİME GEÇİN
İnsanların ürün ve hizmete ulaşım konusunda günümüzde kullandıkları ilk yol dijital dünyadır. Özellikle arama motorlarında sektör bazında karşısına çıkan ilk web sitelerine giriş yapar. Eğer bu web siteleri istediği kaliteyi ve güveni verirse, düzenli olarak o siteler üzerinden alışveriş gerçekleştirir. Yani bu durum aynı zamanda firmalar konusunda saygın bir imaj yaratmak anlamına gelmektedir. O yüzden prof...
Bir web sitesi bir çok amaç için kullanılabilen, güçlü etkiler bırakabilen ve insanların çeşitli amaçlarına ulaşabilmesi için araç görevi gören önemli bir yere sahiptir. Bir site sizin duygu ve düşüncelerinizi paylaştığınız bir ortam olurken aynı zamanda kazancınızı elde ettiğiniz bir yer olabilir. Bu denli önemli olan internet siteleri için web tasarım işlemleri de büyük ö...
Dijitalleşen dünyada kendisine sabit bir alan edinmek isteyenlerin çözümü web siteleridir. Online platformlarda varlık göstermek isteyen markaların tercih ettiği web siteleri, markanın dünyaya açılan bir kapısıdır. Ürün veya hizmetlerin tanıtıldığı, online katalogların yüklenebildiği, 360 derece sanal tura imkan veren web siteleri, marka bilinirliğini artıran en önemli unsurdur. &nb...
Günümüzde, küçük işletmelerin rekabet edebilmesi için dijital pazarlamanın önemi giderek artmaktadır; bu, işletmelerin daha geniş kitlelere ulaşmasını ve marka bilinirliğini artırmasını sağlar. Dijital Pazarlamanın TemelleriBu bölüm, küçük işletmelerin dijital pazarlamada başarılı olmak için anlaması gereken temel kavramları açıklar: SEO, sosyal medya, içerik ve e-posta pazarlaması. SEO ve Kü&ccedi...
Müşteri ile olan bağlarını artırmak isteyen kahve dükkanları, cafeler, restoranlar genellikle onlara çeşitli hediyeler ve imtiyazlar tanımaktadır. APPQ ile bu süreçlerini dijitale taşıyarak işletmelerin müşterilerine hem kolay yoldan ulaşmalarını hem de onları daha iyi tanımalarına imkan tanıyoruz. APPQ, işletmelere özel mobil uygulama oluşturarak uygulamalarını bir Dijital Sadakat kartı olarak kullanmalarına olanak sağlıyor. İşlet...
Eskişehir grafik tasarım olarak online dünyada bir adım önde yer almanız adına siz değerli dostlarımıza yardımcı olmaya ve hizmet vermeye devam ediyoruz. Sosyal mecralar ve web siteleri ile birlikte kurumsal firmalar da artık online dünyadaki yerini daha vizyon sahibi bir karakter ile birlikte almaya devam ediyor. İnsanların size daha kısa sürede ve daha kolay ulaşmasının en önemli araçlarından bir tanesi de web siteleridir. Kurumsal bir firma iseniz ya da şahıs ş...