Kurumsal web tasarımda üzerinde önemle durulması gereken konuları bu yazıda inceleyeceğiz. 2000' li yıllarında sonrasında internetin Türkiye' de yaygınlaşmasının ardından firmalar için internette bir yer sahibi olmanın da önemi arttı. Firmalar gerçek hayatta işlerini geliştirmeye çalışırken, internette de bir yer sahibi olmaları gerektiğini farketti. Örnek verecek olursak işlek bir cadde üzerinde bir kırtasiye dükkanının erişebildiği potansiyel müşteri sayısı x ise internetle beraber bu rakam 10x olarak değişti.
Dolayısıyla kurumsal firmalar için kaliteli ve müşteri odaklı web tasarım ihtiyacı oluştu. Bu yazıda kurumsal firmaların işlerini internette de büyütmeleri için fark yaratabilecek detayları anlatacağız. Kurumsal web tasarım ihtiyacınızı gidermek için ilk önce karar vermeniz gereken alacağınız hizmetin profesyonel mi yoksa amatör mü olması gerektiği.
Web tasarım ve yönetimi bir süreç. Web tasarımı yaptırdım ve artık internette yarim hazır diye düşünmek yapılan ilk yanlış olmaktadır. Yıllarca emek verip büyüttüğünüz işinizi bir profesyonel oluşuma teslim etmeniz işlerinize destek açısından son derece önemli bir konudur.
İhtiyaçların Belirlenmesi:
Web tasarım için karar verdiniz; peki nasıl bir içerik servis etmelisiniz? Bunun için mutlaka bir araştırma yapın. Hedefinizi küçük ama dengeli tutarak gün be gün gelişecek bir hedef belirleyin. Arama motorlarında nasıl görünmek istediğinize karar verin. Örnek verelim, Eskişehir' de bir spor salonu işletiyorsunuz. İlk yapmanız gereken spor salonunda verdiğiniz hizmetleri bir kağıda dökün. Daha sonra müşteri analizini yapın. Spor salonunuza en çok hangi hizmet için hangi yaş aralığında müşteriler geliyor. Spor salonunuza hangi bölgeden insanlar geliyor. Bunları detaylı bir şekilde tespit edin. Popüler olan hizmetiniz ve popüler bölgenizi baş hedef tutarak içeriklerinizi oluşturun. Bir yol haritası çıkarın.
Tasarım Hakkında
Kurumsal kimliğin anahtarı logonuzdur. İyi bir logo sizin firmanızın en kısa ve basit yoldan tanıtımıdır. Logonuzla ilgili başka kişilere sorular sorun fikirlerini alın. İnternette sektörünüzdeki baş firmaların logolarını inceleyin.
Daha sonra web tasarım için görüştüğünüz firmaya detaylı olarak istediğinizi anlatın. Ve web tasarım firmanızın çalışmasını bekleyin.
İçerik Yerleşimi
Siteniz hazırlandıktan sonra siteniz için içerik oluşturun. Unutmayın; sizin işinizi sizden daha iyi kimse bilemez ve tanımlayamaz. İşinizi ve hizmetinizi anlatın. Detay verin. İnsaların sizi tanımasını sağlayın.
Fotoğraf Çekimi
İşletmenizi iyi tanıtabilecek fotoğraflara yer verin. Hatta profesyonel destek alabilirsiniz. Hayır yeğeninizin iPhone' u aynısını çekmiyor. :)
HEMEN İLETİŞİME GEÇİN
Toplumsal farkındalık yaratmak ve insanları bir araya getirmek için çalışan dernekler, dijital dünyada da etkili bir varlık göstermek zorundadır. Pill Digital olarak, dernekler için özelleştirilmiş, etkileyici ve kullanıcı dostu web siteleri tasarlıyoruz. Bu web siteleri sayesinde dernekler, hedef kitlelerine daha kolay ulaşabilir ve mesajlarını daha geniş kitlelere yayabilir. Dernekler için Web Sitesi Tasarımının ÖnemiBir derneğin çevrimi&...
Eskişehir Logo Tasarım Eskişehir logo tasarım firması Pill Digital yenilikçi ve yaratıcı tasarımlar ile markanızın gücüne güç katar. Markalaşma süreci oldukça zorlu ve uzun bir süreçtir. Markanın yer aldığı sektör ve pazar farkı olmaksızın süreç boyunca dikkat edilmesi gereken önemli unsurlar vardır. Yapılan bazı araştırmalar markaların insanların hafızasında en çok yer eden şeylerden birinin, markanın lo...
Eskişehir Reklam Ajansı Markanız veya işletmeniz için bilinirliği ve satışı arttırmak adına en doğru adres Eskişehir reklam ajansı Pill Digital’tır. Reklamcılık neredeyse 200 yıldır varlığını devam ettiren ve günümüzde devasa bütçelerin ayrıldığı, çok büyük şirketlerin hizmet verdiği ve içerisinde milyonlarca insanın çalıştığı bir sektördür. Buna rağmen reklam ajansları, şirketleri ve sektör ça...
Bilgisayarların her eve girmesi ve internetin iş hayatında kullanımının artmasıyla birlikte, internet yıllar içinde kaçınılmaz olarak bir pazar haline geldi. Web’i yeterince etkin kullanamamak veya hiç kullanmamak özellikle kurumsal şirketler için önemli bir eksi haline geldi. Zira, artık televizyon, gazete veya bilboardlar gibi klasik reklam ve tanıtım çalışmaları, firmanın görünümünü artırmak için yeterli olmuyo...
Günümüzde artık ürün ve hizmet sunumu konusunda interneti doğru şekilde kullanmanın önemi çok büyüktür. Sürekli ayakta kalmak ve sektör bazında doğru müşteri potansiyeline ulaşabilmek için, internet güçlü bir reklam unsurudur. Aynı zamanda doğru kullanıldığı zaman müşteri gözünde daha büyük bir prestij ve saygınlık elde etme imkanı verir. Bu yüzden mutlaka profe...
Sosyal medya kullanmak, kendi özgün içeriğinizi veya başkalarının içeriklerini yayınladığınız ve paylaştığınız online bir platformdur. Sosyal medya, ülkemizde ve dünyada, birçok kişi, kurum ve kuruluşlarca kullanılmaktadır. Bu medya ağı sayesinde, hızlı erişim de kolaylaşmaktadır. Arkadaşlarınızın veya sevilen kişilerin paylaştığı içerikleri, haberleri, makaleleri, fotoğrafları ve videoları bu medya ağıyla birlikte hızlıca görüntüley...