Kurumsal web tasarımda üzerinde önemle durulması gereken konuları bu yazıda inceleyeceğiz. 2000' li yıllarında sonrasında internetin Türkiye' de yaygınlaşmasının ardından firmalar için internette bir yer sahibi olmanın da önemi arttı. Firmalar gerçek hayatta işlerini geliştirmeye çalışırken, internette de bir yer sahibi olmaları gerektiğini farketti. Örnek verecek olursak işlek bir cadde üzerinde bir kırtasiye dükkanının erişebildiği potansiyel müşteri sayısı x ise internetle beraber bu rakam 10x olarak değişti.
Dolayısıyla kurumsal firmalar için kaliteli ve müşteri odaklı web tasarım ihtiyacı oluştu. Bu yazıda kurumsal firmaların işlerini internette de büyütmeleri için fark yaratabilecek detayları anlatacağız. Kurumsal web tasarım ihtiyacınızı gidermek için ilk önce karar vermeniz gereken alacağınız hizmetin profesyonel mi yoksa amatör mü olması gerektiği.
Web tasarım ve yönetimi bir süreç. Web tasarımı yaptırdım ve artık internette yarim hazır diye düşünmek yapılan ilk yanlış olmaktadır. Yıllarca emek verip büyüttüğünüz işinizi bir profesyonel oluşuma teslim etmeniz işlerinize destek açısından son derece önemli bir konudur.
İhtiyaçların Belirlenmesi:
Web tasarım için karar verdiniz; peki nasıl bir içerik servis etmelisiniz? Bunun için mutlaka bir araştırma yapın. Hedefinizi küçük ama dengeli tutarak gün be gün gelişecek bir hedef belirleyin. Arama motorlarında nasıl görünmek istediğinize karar verin. Örnek verelim, Eskişehir' de bir spor salonu işletiyorsunuz. İlk yapmanız gereken spor salonunda verdiğiniz hizmetleri bir kağıda dökün. Daha sonra müşteri analizini yapın. Spor salonunuza en çok hangi hizmet için hangi yaş aralığında müşteriler geliyor. Spor salonunuza hangi bölgeden insanlar geliyor. Bunları detaylı bir şekilde tespit edin. Popüler olan hizmetiniz ve popüler bölgenizi baş hedef tutarak içeriklerinizi oluşturun. Bir yol haritası çıkarın.
Tasarım Hakkında
Kurumsal kimliğin anahtarı logonuzdur. İyi bir logo sizin firmanızın en kısa ve basit yoldan tanıtımıdır. Logonuzla ilgili başka kişilere sorular sorun fikirlerini alın. İnternette sektörünüzdeki baş firmaların logolarını inceleyin.
Daha sonra web tasarım için görüştüğünüz firmaya detaylı olarak istediğinizi anlatın. Ve web tasarım firmanızın çalışmasını bekleyin.
İçerik Yerleşimi
Siteniz hazırlandıktan sonra siteniz için içerik oluşturun. Unutmayın; sizin işinizi sizden daha iyi kimse bilemez ve tanımlayamaz. İşinizi ve hizmetinizi anlatın. Detay verin. İnsaların sizi tanımasını sağlayın.
Fotoğraf Çekimi
İşletmenizi iyi tanıtabilecek fotoğraflara yer verin. Hatta profesyonel destek alabilirsiniz. Hayır yeğeninizin iPhone' u aynısını çekmiyor. :)
HEMEN İLETİŞİME GEÇİN
Günümüzde teknolojinin hızla gelişmesiyle birlikte, işletmeler de dijital dönüşüm sürecini hızlandırmakta. Özellikle restoran sektörü, müşteri deneyimini iyileştirmek ve operasyonel verimliliği artırmak için teknolojik çözümlere yöneliyor. İşte bu noktada, Pill Digital olarak sunduğumuz yenilikçi QR menü oluşturma hizmetimiz devreye giriyor. QR Menü Nedir ve Avantajları Nelerdir?QR menü, re...
Çağımızda şu anda tüm firmaların genel amacı, dijital platformlarda bilinir ve tanınır olmak. Aynı zamanda teknolojik imkanları en iyi şekilde kullanarak, alanlarında bulunan rakiplerinin önüne geçmek hedeftir. Modern hedefleri olan firmalar ve bireysel müşterilerin web tasarım konusunda tercihi, Eskişehir web tasarım oluyor. Alanında uzman kadromuzdan alacağınız profesyonel hizmet dahilinde, sizlerde dijital platformlarda daha görün&uum...
Eskişehir Sosyal Medya Ajansı, dijital pazarlama konusunda uzmanlaşmış bir firmadır. Eskişehir Sosyal Medya Ajansı, dijital pazarlama konusunda uzmanlaşmış bir firmadır. Yerel işletmelerden uluslararası markalara kadar geniş bir müşteri yelpazesine sahipler ve sektörlerinde liderlerden biri. 10 yılı aşkın bir süredir piyasadalar ve sektördeki en son trendlere sürekli uyum sağlıyorlar. — Eskişehir son yıllarda dijital devrimle dönüşen bir şehir. T&u...
Günümüzde, küçük işletmelerin rekabet edebilmesi için dijital pazarlamanın önemi giderek artmaktadır; bu, işletmelerin daha geniş kitlelere ulaşmasını ve marka bilinirliğini artırmasını sağlar. Dijital Pazarlamanın TemelleriBu bölüm, küçük işletmelerin dijital pazarlamada başarılı olmak için anlaması gereken temel kavramları açıklar: SEO, sosyal medya, içerik ve e-posta pazarlaması. SEO ve Kü&ccedi...
Web Amaçlı Tasarım Web Tasarım Nedir Tasarımın taslağı belli başlı konular, algoritması oluşturularak bir amaç niteliği taşıması ve yazılım diline dönüştürme işlemidir. Sistemi yaygınlaştırmak için web tabanlı siteler kullanılır. Web Tasarımı Nasıl Yapılır Öncelikle Web Tasarım teknoloji çağına ayak uyduran, ticari amaç güden kişi ve kurumlar tarafından kullanılan ayrıca kişisel web siteleri de oldukça ilgi g&...
Müşteri ile olan bağlarını artırmak isteyen kahve dükkanları, cafeler, restoranlar genellikle onlara çeşitli hediyeler ve imtiyazlar tanımaktadır. APPQ ile bu süreçlerini dijitale taşıyarak işletmelerin müşterilerine hem kolay yoldan ulaşmalarını hem de onları daha iyi tanımalarına imkan tanıyoruz. APPQ, işletmelere özel mobil uygulama oluşturarak uygulamalarını bir Dijital Sadakat kartı olarak kullanmalarına olanak sağlıyor. İşlet...