Kurumsal web tasarımda üzerinde önemle durulması gereken konuları bu yazıda inceleyeceğiz. 2000' li yıllarında sonrasında internetin Türkiye' de yaygınlaşmasının ardından firmalar için internette bir yer sahibi olmanın da önemi arttı. Firmalar gerçek hayatta işlerini geliştirmeye çalışırken, internette de bir yer sahibi olmaları gerektiğini farketti. Örnek verecek olursak işlek bir cadde üzerinde bir kırtasiye dükkanının erişebildiği potansiyel müşteri sayısı x ise internetle beraber bu rakam 10x olarak değişti.
Dolayısıyla kurumsal firmalar için kaliteli ve müşteri odaklı web tasarım ihtiyacı oluştu. Bu yazıda kurumsal firmaların işlerini internette de büyütmeleri için fark yaratabilecek detayları anlatacağız. Kurumsal web tasarım ihtiyacınızı gidermek için ilk önce karar vermeniz gereken alacağınız hizmetin profesyonel mi yoksa amatör mü olması gerektiği.
Web tasarım ve yönetimi bir süreç. Web tasarımı yaptırdım ve artık internette yarim hazır diye düşünmek yapılan ilk yanlış olmaktadır. Yıllarca emek verip büyüttüğünüz işinizi bir profesyonel oluşuma teslim etmeniz işlerinize destek açısından son derece önemli bir konudur.
İhtiyaçların Belirlenmesi:
Web tasarım için karar verdiniz; peki nasıl bir içerik servis etmelisiniz? Bunun için mutlaka bir araştırma yapın. Hedefinizi küçük ama dengeli tutarak gün be gün gelişecek bir hedef belirleyin. Arama motorlarında nasıl görünmek istediğinize karar verin. Örnek verelim, Eskişehir' de bir spor salonu işletiyorsunuz. İlk yapmanız gereken spor salonunda verdiğiniz hizmetleri bir kağıda dökün. Daha sonra müşteri analizini yapın. Spor salonunuza en çok hangi hizmet için hangi yaş aralığında müşteriler geliyor. Spor salonunuza hangi bölgeden insanlar geliyor. Bunları detaylı bir şekilde tespit edin. Popüler olan hizmetiniz ve popüler bölgenizi baş hedef tutarak içeriklerinizi oluşturun. Bir yol haritası çıkarın.
Tasarım Hakkında
Kurumsal kimliğin anahtarı logonuzdur. İyi bir logo sizin firmanızın en kısa ve basit yoldan tanıtımıdır. Logonuzla ilgili başka kişilere sorular sorun fikirlerini alın. İnternette sektörünüzdeki baş firmaların logolarını inceleyin.
Daha sonra web tasarım için görüştüğünüz firmaya detaylı olarak istediğinizi anlatın. Ve web tasarım firmanızın çalışmasını bekleyin.
İçerik Yerleşimi
Siteniz hazırlandıktan sonra siteniz için içerik oluşturun. Unutmayın; sizin işinizi sizden daha iyi kimse bilemez ve tanımlayamaz. İşinizi ve hizmetinizi anlatın. Detay verin. İnsaların sizi tanımasını sağlayın.
Fotoğraf Çekimi
İşletmenizi iyi tanıtabilecek fotoğraflara yer verin. Hatta profesyonel destek alabilirsiniz. Hayır yeğeninizin iPhone' u aynısını çekmiyor. :)
HEMEN İLETİŞİME GEÇİN
İnternet yeni pazar yeri ve birçok şirket bu pazara büyük yatırımlar yapıyor. Bir şirketin pazarlama çabalarının önemli bir bileşeni olan web tasarımı, marka bilinirliği oluşturmak ve müşteri adayları oluşturmak için temel bir unsurdur. Web tasarım projeleri, potansiyel müşterileri belirlemek, onları şirketin ürün veya hizmetleri hakkında eğitmek ve onları potansiyel müşterilere dönüştürmek için farkındalık yarat...
Günümüzde dijital dünya, işletmelerin büyümek ve rekabet avantajı sağlamak için en önemli platformlardan biri haline gelmiştir. İnternet kullanımının yaygınlaşmasıyla birlikte, şirketler müşterilere daha etkili ve hızlı bir şekilde ulaşmak için dijital çözümlere yönelmiştir. Bu alanda başarı sağlamak için profesyonel bir kreatif ajansın yardımı şarttır. İşte bu ihtiyaca cevap veren Pill Digital, Eskişehir ve İzmir...
İnternetin bütün dünyada ve Türkiye’de her gün biraz daha gelişmesi ve hayatımızın içine daha çok girmesiyle birlikte, dijital işler de önem kazandı. Birçok gerçek veya tüzel kişilik, dijital işlerini sorunsuz şekilde yaptırabileceği firmalar aramaya başladı. Site tasarımından grafik ve kurumsal kimlik hazırlamaya, internet üzerinden reklam vermeye kadar birçok dijital iş, iş dünyası için günüm...
Günümüzde, küçük işletmelerin rekabet edebilmesi için dijital pazarlamanın önemi giderek artmaktadır; bu, işletmelerin daha geniş kitlelere ulaşmasını ve marka bilinirliğini artırmasını sağlar. Dijital Pazarlamanın TemelleriBu bölüm, küçük işletmelerin dijital pazarlamada başarılı olmak için anlaması gereken temel kavramları açıklar: SEO, sosyal medya, içerik ve e-posta pazarlaması. SEO ve Kü&ccedi...
Sosyal Medya Yönetiminin Türleri Günümüzün iletişim ve teknoloji dünyasında Eskişehir sosyal medya yönetimi birçok farklı türde hizmetler vermeye, çeşitli şirketlerin, orta tabakalı işletmelerin marka değerlerini bu yönde arttırmaya devam etmektedir. Öncelikli olarak bilinmesi gereken sosyal medya alanının her gün milyonlarca kişi tarafından kulla...
Global dünyada zorunlu hale gelen internet, ticarete yön vermeye başladı. Artık internetsiz ticaret yapmak imkansız hale geldi. Bugün bütün işletmeler web sayfasına ihtiyaç duyuyor. Satın alma kategorisinde, sipariş ve kargo kategorisinde pratik çözümler sunuyor. Zaman ve mekan sınırlamasını kaldıran internet, dünya genelinde ticaret yapma imkanı sunuyor. Bu kategoride firmamız, sizler için çözüm ür...