Kurumsal web tasarımda üzerinde önemle durulması gereken konuları bu yazıda inceleyeceğiz. 2000' li yıllarında sonrasında internetin Türkiye' de yaygınlaşmasının ardından firmalar için internette bir yer sahibi olmanın da önemi arttı. Firmalar gerçek hayatta işlerini geliştirmeye çalışırken, internette de bir yer sahibi olmaları gerektiğini farketti. Örnek verecek olursak işlek bir cadde üzerinde bir kırtasiye dükkanının erişebildiği potansiyel müşteri sayısı x ise internetle beraber bu rakam 10x olarak değişti.
Dolayısıyla kurumsal firmalar için kaliteli ve müşteri odaklı web tasarım ihtiyacı oluştu. Bu yazıda kurumsal firmaların işlerini internette de büyütmeleri için fark yaratabilecek detayları anlatacağız. Kurumsal web tasarım ihtiyacınızı gidermek için ilk önce karar vermeniz gereken alacağınız hizmetin profesyonel mi yoksa amatör mü olması gerektiği.
Web tasarım ve yönetimi bir süreç. Web tasarımı yaptırdım ve artık internette yarim hazır diye düşünmek yapılan ilk yanlış olmaktadır. Yıllarca emek verip büyüttüğünüz işinizi bir profesyonel oluşuma teslim etmeniz işlerinize destek açısından son derece önemli bir konudur.
İhtiyaçların Belirlenmesi:
Web tasarım için karar verdiniz; peki nasıl bir içerik servis etmelisiniz? Bunun için mutlaka bir araştırma yapın. Hedefinizi küçük ama dengeli tutarak gün be gün gelişecek bir hedef belirleyin. Arama motorlarında nasıl görünmek istediğinize karar verin. Örnek verelim, Eskişehir' de bir spor salonu işletiyorsunuz. İlk yapmanız gereken spor salonunda verdiğiniz hizmetleri bir kağıda dökün. Daha sonra müşteri analizini yapın. Spor salonunuza en çok hangi hizmet için hangi yaş aralığında müşteriler geliyor. Spor salonunuza hangi bölgeden insanlar geliyor. Bunları detaylı bir şekilde tespit edin. Popüler olan hizmetiniz ve popüler bölgenizi baş hedef tutarak içeriklerinizi oluşturun. Bir yol haritası çıkarın.
Tasarım Hakkında
Kurumsal kimliğin anahtarı logonuzdur. İyi bir logo sizin firmanızın en kısa ve basit yoldan tanıtımıdır. Logonuzla ilgili başka kişilere sorular sorun fikirlerini alın. İnternette sektörünüzdeki baş firmaların logolarını inceleyin.
Daha sonra web tasarım için görüştüğünüz firmaya detaylı olarak istediğinizi anlatın. Ve web tasarım firmanızın çalışmasını bekleyin.
İçerik Yerleşimi
Siteniz hazırlandıktan sonra siteniz için içerik oluşturun. Unutmayın; sizin işinizi sizden daha iyi kimse bilemez ve tanımlayamaz. İşinizi ve hizmetinizi anlatın. Detay verin. İnsaların sizi tanımasını sağlayın.
Fotoğraf Çekimi
İşletmenizi iyi tanıtabilecek fotoğraflara yer verin. Hatta profesyonel destek alabilirsiniz. Hayır yeğeninizin iPhone' u aynısını çekmiyor. :)
HEMEN İLETİŞİME GEÇİN
Günümüzde dijital dünyada varlığını sürdürebilmek ve potansiyel müşterilere ulaşabilmek için etkileyici bir web sitesine sahip olmak oldukça önemlidir. Bir web sitesi, firmanızın çevrimiçi vitrini olarak hizmet eder ve markanızın dijital kimliğini yansıtır. Ancak, bir web sitesi oluştururken nelere dikkat etmeniz gerektiğini bilmek, başarılı bir çevrimiçi varlığın temelini oluşturur. 1. Amaç ve Hedef Kitle ...
Kişi, kurum veya kuruluşlar, global pazarda kendilerini tanıtmak için web sitelerini kullanırlar. Web siteleri, mekan algısını kırarak günün her saatinde tüketicilerin ulaşabileceği online mecralardır. Web sitelerinde yer alan bilgiler firmayı tanıtabildiği gibi satış ve pazarlamaya da müsaittir. eskişehir web ajans hizmeti sayesinde, tüm süreçleri online olarak takip edebilir, yaptırmak istediğiniz web sitesini uzaktan kontrol edebilirsiniz. ...
Web sitesi tasarımının yapılması, binlerce liraya mal olması anlamına gelmemektedir. Doğru atılacak temel adımlar ve alınacak doğru hizmetler ile güzel bir web sitesi tasarımının yapılması mümkündür. Web Sitesi Tasarımı Nasıl Yapılmalıdır? Web sitesi tasarımında, katı kurallar yoktur. Ancak iyi web sitelerinin bazı ortak özelliklerini göz ardı etmemek de gerekir. Temiz, Basit ve Düzenli Bir Tasarım &...
Dijitalleşen dünyada kendisine sabit bir alan edinmek isteyenlerin çözümü web siteleridir. Online platformlarda varlık göstermek isteyen markaların tercih ettiği web siteleri, markanın dünyaya açılan bir kapısıdır. Ürün veya hizmetlerin tanıtıldığı, online katalogların yüklenebildiği, 360 derece sanal tura imkan veren web siteleri, marka bilinirliğini artıran en önemli unsurdur. &nb...
Reklam, dünyada iki yüzyıl gibi bir süredir var olan bir sektördür, ancak tüm bu yıllar boyunca maalesef reklam ve reklam ajansları hakkında pazarda çok fazla bilgi kirliliği vardır. Reklam materyalleri üreten kuruluşlar veya matbaalar bile ajanların kendileri haline geldi. Bununla birlikte, reklam ajansı elbette sadece üretim ve baskı malzemelerinden çok daha kapsamlı bir daldır. Reklam Ajansının Yeri Ve Önemi &nbs...
Pill Digital; bir web bir isimden daha fazlasıdır. O, bir düşünme biçimidir. Amacımız, potansiyel müşterilerinizin çevrimiçi ihtiyaçlarınız ile olan gereksinimlerinizi birleştirmektir. Size teknolojiyi sunmuyoruz, size yatırımınızdan geri dönüş sağlıyoruz. Sizin adınıza en iyi çözümün ne olduğunu bulmak için sizinle birlikte çalışacağız. Sadece teknolojiye değil, aynı zamanda pazarlamak ve sat...