Kurumsal web tasarımda fark yaratan detaylar

Kurumsal web tasarımda üzerinde önemle durulması gereken konuları bu yazıda inceleyeceğiz. 2000' li yıllarında sonrasında internetin Türkiye' de yaygınlaşmasının ardından firmalar için internette bir yer sahibi olmanın da önemi arttı. Firmalar gerçek hayatta işlerini geliştirmeye çalışırken, internette de bir yer sahibi olmaları gerektiğini farketti. Örnek verecek olursak işlek bir cadde üzerinde bir kırtasiye dükkanının erişebildiği potansiyel müşteri sayısı x ise internetle beraber bu rakam 10x olarak değişti.

 

Dolayısıyla kurumsal firmalar için kaliteli ve müşteri odaklı web tasarım ihtiyacı oluştu. Bu yazıda kurumsal firmaların işlerini internette de büyütmeleri için fark yaratabilecek detayları anlatacağız. Kurumsal web tasarım ihtiyacınızı gidermek için ilk önce karar vermeniz gereken alacağınız hizmetin profesyonel mi yoksa amatör mü olması gerektiği.

Web tasarım ve yönetimi bir süreç. Web tasarımı yaptırdım ve artık internette yarim hazır diye düşünmek yapılan ilk yanlış olmaktadır. Yıllarca emek verip büyüttüğünüz işinizi bir profesyonel oluşuma teslim etmeniz işlerinize destek açısından son derece önemli bir konudur.

İhtiyaçların Belirlenmesi:

Web tasarım için karar verdiniz; peki nasıl bir içerik servis etmelisiniz? Bunun için mutlaka bir araştırma yapın. Hedefinizi küçük ama dengeli tutarak gün be gün gelişecek bir hedef belirleyin. Arama motorlarında nasıl görünmek istediğinize karar verin. Örnek verelim, Eskişehir' de bir spor salonu işletiyorsunuz. İlk yapmanız gereken spor salonunda verdiğiniz hizmetleri bir kağıda dökün. Daha sonra müşteri analizini yapın. Spor salonunuza en çok hangi hizmet için hangi yaş aralığında müşteriler geliyor. Spor salonunuza hangi bölgeden insanlar geliyor. Bunları detaylı bir şekilde tespit edin. Popüler olan hizmetiniz ve popüler bölgenizi baş hedef tutarak içeriklerinizi oluşturun. Bir yol haritası çıkarın.

 

Tasarım Hakkında

Kurumsal kimliğin anahtarı logonuzdur. İyi bir logo sizin firmanızın en kısa ve basit yoldan tanıtımıdır. Logonuzla ilgili başka kişilere sorular sorun fikirlerini alın. İnternette sektörünüzdeki baş firmaların logolarını inceleyin.

Daha sonra web tasarım için görüştüğünüz firmaya detaylı olarak istediğinizi anlatın. Ve web tasarım firmanızın çalışmasını bekleyin.

 

İçerik Yerleşimi

Siteniz hazırlandıktan sonra siteniz için içerik oluşturun. Unutmayın; sizin işinizi sizden daha iyi kimse bilemez ve tanımlayamaz. İşinizi ve hizmetinizi anlatın. Detay verin. İnsaların sizi tanımasını sağlayın.

 

Fotoğraf Çekimi

İşletmenizi iyi tanıtabilecek fotoğraflara yer verin. Hatta profesyonel destek alabilirsiniz. Hayır yeğeninizin iPhone' u aynısını çekmiyor. :)

 

HEMEN İLETİŞİME GEÇİN
Tüm hakları saklıdır. © 2016
We ST2