Kurumsal web tasarımda üzerinde önemle durulması gereken konuları bu yazıda inceleyeceğiz. 2000' li yıllarında sonrasında internetin Türkiye' de yaygınlaşmasının ardından firmalar için internette bir yer sahibi olmanın da önemi arttı. Firmalar gerçek hayatta işlerini geliştirmeye çalışırken, internette de bir yer sahibi olmaları gerektiğini farketti. Örnek verecek olursak işlek bir cadde üzerinde bir kırtasiye dükkanının erişebildiği potansiyel müşteri sayısı x ise internetle beraber bu rakam 10x olarak değişti.
Dolayısıyla kurumsal firmalar için kaliteli ve müşteri odaklı web tasarım ihtiyacı oluştu. Bu yazıda kurumsal firmaların işlerini internette de büyütmeleri için fark yaratabilecek detayları anlatacağız. Kurumsal web tasarım ihtiyacınızı gidermek için ilk önce karar vermeniz gereken alacağınız hizmetin profesyonel mi yoksa amatör mü olması gerektiği.
Web tasarım ve yönetimi bir süreç. Web tasarımı yaptırdım ve artık internette yarim hazır diye düşünmek yapılan ilk yanlış olmaktadır. Yıllarca emek verip büyüttüğünüz işinizi bir profesyonel oluşuma teslim etmeniz işlerinize destek açısından son derece önemli bir konudur.
İhtiyaçların Belirlenmesi:
Web tasarım için karar verdiniz; peki nasıl bir içerik servis etmelisiniz? Bunun için mutlaka bir araştırma yapın. Hedefinizi küçük ama dengeli tutarak gün be gün gelişecek bir hedef belirleyin. Arama motorlarında nasıl görünmek istediğinize karar verin. Örnek verelim, Eskişehir' de bir spor salonu işletiyorsunuz. İlk yapmanız gereken spor salonunda verdiğiniz hizmetleri bir kağıda dökün. Daha sonra müşteri analizini yapın. Spor salonunuza en çok hangi hizmet için hangi yaş aralığında müşteriler geliyor. Spor salonunuza hangi bölgeden insanlar geliyor. Bunları detaylı bir şekilde tespit edin. Popüler olan hizmetiniz ve popüler bölgenizi baş hedef tutarak içeriklerinizi oluşturun. Bir yol haritası çıkarın.
Tasarım Hakkında
Kurumsal kimliğin anahtarı logonuzdur. İyi bir logo sizin firmanızın en kısa ve basit yoldan tanıtımıdır. Logonuzla ilgili başka kişilere sorular sorun fikirlerini alın. İnternette sektörünüzdeki baş firmaların logolarını inceleyin.
Daha sonra web tasarım için görüştüğünüz firmaya detaylı olarak istediğinizi anlatın. Ve web tasarım firmanızın çalışmasını bekleyin.
İçerik Yerleşimi
Siteniz hazırlandıktan sonra siteniz için içerik oluşturun. Unutmayın; sizin işinizi sizden daha iyi kimse bilemez ve tanımlayamaz. İşinizi ve hizmetinizi anlatın. Detay verin. İnsaların sizi tanımasını sağlayın.
Fotoğraf Çekimi
İşletmenizi iyi tanıtabilecek fotoğraflara yer verin. Hatta profesyonel destek alabilirsiniz. Hayır yeğeninizin iPhone' u aynısını çekmiyor. :)
HEMEN İLETİŞİME GEÇİN
Günümüzde dijital dünyada varlığını sürdürebilmek ve potansiyel müşterilere ulaşabilmek için etkileyici bir web sitesine sahip olmak oldukça önemlidir. Bir web sitesi, firmanızın çevrimiçi vitrini olarak hizmet eder ve markanızın dijital kimliğini yansıtır. Ancak, bir web sitesi oluştururken nelere dikkat etmeniz gerektiğini bilmek, başarılı bir çevrimiçi varlığın temelini oluşturur. 1. Amaç ve Hedef Kitle ...
Toplumsal farkındalık yaratmak ve insanları bir araya getirmek için çalışan dernekler, dijital dünyada da etkili bir varlık göstermek zorundadır. Pill Digital olarak, dernekler için özelleştirilmiş, etkileyici ve kullanıcı dostu web siteleri tasarlıyoruz. Bu web siteleri sayesinde dernekler, hedef kitlelerine daha kolay ulaşabilir ve mesajlarını daha geniş kitlelere yayabilir. Dernekler için Web Sitesi Tasarımının ÖnemiBir derneğin çevrimi&...
Web tasarım işlemleri konusunda uzman olan ajansımız Pill, son zamanların en kaliteli site içeriklerini müşterilerine sunmaktadır. Yenilenen teknoloji ile birlikte markalar kendi imajlarını web üzerinde göstermek istemektedir. Web tasarım konusunda uzman olan sitemiz www.pill.com.tr seo içerikli site kurmak isteyen herkese en iyi hizmeti vermektedir. Özellikle anahtar kelimeler ve seo içerikli makaleler ile kurulan siteyi web arama motorunda üst sıra...
Logolar, bir markanın görsel ifadesidir ve genellikle ürünlerde, pazarlama materyallerinde, tabelalarda ve hatta web sitelerinde kullanılır. Bir logo genellikle şirketin dahili grafik tasarım veya pazarlama ekipleri tarafından oluşturulur. Nihai bir sonuca varmadan önce birden çok revizyon ve değişiklikten geçtiği için bir logonun geliştirilmesi haftalar alabilir. Profesyonel bir logo tasarım şirketi, yalnızca markanız için yeni bir logo oluşturm...
Günümüzde, küçük işletmelerin rekabet edebilmesi için dijital pazarlamanın önemi giderek artmaktadır; bu, işletmelerin daha geniş kitlelere ulaşmasını ve marka bilinirliğini artırmasını sağlar. Dijital Pazarlamanın TemelleriBu bölüm, küçük işletmelerin dijital pazarlamada başarılı olmak için anlaması gereken temel kavramları açıklar: SEO, sosyal medya, içerik ve e-posta pazarlaması. SEO ve Kü&ccedi...
Web siteleri artık daha güzel! Web Tasarım Nedir? Web tasarım, estetik kavramların bir araya gelip kodlarla birleştirilerek uygulamanın yazılıma dönüştürülmesidir. Web Tasarım Nasıl Yapılır? Web siteleri iki şekilde hazırlanıyor: Statik web sitesi Bir web sitesi, sabit bir amaca yönelik hazırlanıyorsa ve çok fazla güncelleme yapılmayacaksa statik web sitesi yapılabilir. Statik web sitesi, durağandır. Html kodları ile yazılır...