Kurumsal web tasarımda üzerinde önemle durulması gereken konuları bu yazıda inceleyeceğiz. 2000' li yıllarında sonrasında internetin Türkiye' de yaygınlaşmasının ardından firmalar için internette bir yer sahibi olmanın da önemi arttı. Firmalar gerçek hayatta işlerini geliştirmeye çalışırken, internette de bir yer sahibi olmaları gerektiğini farketti. Örnek verecek olursak işlek bir cadde üzerinde bir kırtasiye dükkanının erişebildiği potansiyel müşteri sayısı x ise internetle beraber bu rakam 10x olarak değişti.
Dolayısıyla kurumsal firmalar için kaliteli ve müşteri odaklı web tasarım ihtiyacı oluştu. Bu yazıda kurumsal firmaların işlerini internette de büyütmeleri için fark yaratabilecek detayları anlatacağız. Kurumsal web tasarım ihtiyacınızı gidermek için ilk önce karar vermeniz gereken alacağınız hizmetin profesyonel mi yoksa amatör mü olması gerektiği.
Web tasarım ve yönetimi bir süreç. Web tasarımı yaptırdım ve artık internette yarim hazır diye düşünmek yapılan ilk yanlış olmaktadır. Yıllarca emek verip büyüttüğünüz işinizi bir profesyonel oluşuma teslim etmeniz işlerinize destek açısından son derece önemli bir konudur.
İhtiyaçların Belirlenmesi:
Web tasarım için karar verdiniz; peki nasıl bir içerik servis etmelisiniz? Bunun için mutlaka bir araştırma yapın. Hedefinizi küçük ama dengeli tutarak gün be gün gelişecek bir hedef belirleyin. Arama motorlarında nasıl görünmek istediğinize karar verin. Örnek verelim, Eskişehir' de bir spor salonu işletiyorsunuz. İlk yapmanız gereken spor salonunda verdiğiniz hizmetleri bir kağıda dökün. Daha sonra müşteri analizini yapın. Spor salonunuza en çok hangi hizmet için hangi yaş aralığında müşteriler geliyor. Spor salonunuza hangi bölgeden insanlar geliyor. Bunları detaylı bir şekilde tespit edin. Popüler olan hizmetiniz ve popüler bölgenizi baş hedef tutarak içeriklerinizi oluşturun. Bir yol haritası çıkarın.
Tasarım Hakkında
Kurumsal kimliğin anahtarı logonuzdur. İyi bir logo sizin firmanızın en kısa ve basit yoldan tanıtımıdır. Logonuzla ilgili başka kişilere sorular sorun fikirlerini alın. İnternette sektörünüzdeki baş firmaların logolarını inceleyin.
Daha sonra web tasarım için görüştüğünüz firmaya detaylı olarak istediğinizi anlatın. Ve web tasarım firmanızın çalışmasını bekleyin.
İçerik Yerleşimi
Siteniz hazırlandıktan sonra siteniz için içerik oluşturun. Unutmayın; sizin işinizi sizden daha iyi kimse bilemez ve tanımlayamaz. İşinizi ve hizmetinizi anlatın. Detay verin. İnsaların sizi tanımasını sağlayın.
Fotoğraf Çekimi
İşletmenizi iyi tanıtabilecek fotoğraflara yer verin. Hatta profesyonel destek alabilirsiniz. Hayır yeğeninizin iPhone' u aynısını çekmiyor. :)
HEMEN İLETİŞİME GEÇİN
Büyük küçük tüm işletmeler için hizmet veren grafik tasarım ajansları, marka kimliği oluşturur. Her firmanın sektörüne özel olarak yapılan çalışmalarda birçok kalem tek bir merkezden oluşturulur. Bu hizmetlerin içerisinde kurumsal kimlik tasarımı başta olmak üzere tasarımsal tüm işlemler bulunur. Markanızın Bir Kimliği Olmalı Her markanın bir kimliği olmalıdır. Eskişehir grafik tasa...
Pill Digital; bir web bir isimden daha fazlasıdır. O, bir düşünme biçimidir. Amacımız, potansiyel müşterilerinizin çevrimiçi ihtiyaçlarınız ile olan gereksinimlerinizi birleştirmektir. Size teknolojiyi sunmuyoruz, size yatırımınızdan geri dönüş sağlıyoruz. Sizin adınıza en iyi çözümün ne olduğunu bulmak için sizinle birlikte çalışacağız. Sadece teknolojiye değil, aynı zamanda pazarlamak ve sat...
Eskişehir, sanatı ve yaratıcılığıyla bilinen, dinamik bir şehir. Bu renkli kentin kalbinde, Pill Digital olarak biz de yaratıcılığın sınırlarını zorluyor, markaların hikayelerini anlatıyoruz. Eskişehir kreatif ajans arayışınızda, Pill Digital'in sunduğu hizmetler ve yaratıcı çözümlerle tanışın. Yaratıcılıkla Harmanlanmış Hizmetlerimiz Pill Digital, Eskişehir'in kültürel mirasından ilham alarak her bir projesine yenilikçi ve özgün bir dokunuş ...
Eskişehir Sosyal Medya Ajansı, dijital pazarlama konusunda uzmanlaşmış bir firmadır. Eskişehir Sosyal Medya Ajansı, dijital pazarlama konusunda uzmanlaşmış bir firmadır. Yerel işletmelerden uluslararası markalara kadar geniş bir müşteri yelpazesine sahipler ve sektörlerinde liderlerden biri. 10 yılı aşkın bir süredir piyasadalar ve sektördeki en son trendlere sürekli uyum sağlıyorlar. — Eskişehir son yıllarda dijital devrimle dönüşen bir şehir. T&u...
Günümüzde, küçük işletmelerin rekabet edebilmesi için dijital pazarlamanın önemi giderek artmaktadır; bu, işletmelerin daha geniş kitlelere ulaşmasını ve marka bilinirliğini artırmasını sağlar. Dijital Pazarlamanın TemelleriBu bölüm, küçük işletmelerin dijital pazarlamada başarılı olmak için anlaması gereken temel kavramları açıklar: SEO, sosyal medya, içerik ve e-posta pazarlaması. SEO ve Kü&ccedi...
Günümüzün internet çağı olması nedeni ile hayatın her alanı ile ilgili işlemler internet üzerinden yapılır hale gelmiş bulunuyor. Bu nedenle küçüklü büyüklü şirket ve firmalar internetin nimetlerinden yararlanmak için web tasarım hizmetleri alıyorlar. Artık bir şey satın alma, bir şey satma, fatura ödeme gibi daha birçok işlem internet üzerinden yapılır hale geldiği için şirket ve firmaların ü...