Kurumsal web tasarımda üzerinde önemle durulması gereken konuları bu yazıda inceleyeceğiz. 2000' li yıllarında sonrasında internetin Türkiye' de yaygınlaşmasının ardından firmalar için internette bir yer sahibi olmanın da önemi arttı. Firmalar gerçek hayatta işlerini geliştirmeye çalışırken, internette de bir yer sahibi olmaları gerektiğini farketti. Örnek verecek olursak işlek bir cadde üzerinde bir kırtasiye dükkanının erişebildiği potansiyel müşteri sayısı x ise internetle beraber bu rakam 10x olarak değişti.
Dolayısıyla kurumsal firmalar için kaliteli ve müşteri odaklı web tasarım ihtiyacı oluştu. Bu yazıda kurumsal firmaların işlerini internette de büyütmeleri için fark yaratabilecek detayları anlatacağız. Kurumsal web tasarım ihtiyacınızı gidermek için ilk önce karar vermeniz gereken alacağınız hizmetin profesyonel mi yoksa amatör mü olması gerektiği.
Web tasarım ve yönetimi bir süreç. Web tasarımı yaptırdım ve artık internette yarim hazır diye düşünmek yapılan ilk yanlış olmaktadır. Yıllarca emek verip büyüttüğünüz işinizi bir profesyonel oluşuma teslim etmeniz işlerinize destek açısından son derece önemli bir konudur.
İhtiyaçların Belirlenmesi:
Web tasarım için karar verdiniz; peki nasıl bir içerik servis etmelisiniz? Bunun için mutlaka bir araştırma yapın. Hedefinizi küçük ama dengeli tutarak gün be gün gelişecek bir hedef belirleyin. Arama motorlarında nasıl görünmek istediğinize karar verin. Örnek verelim, Eskişehir' de bir spor salonu işletiyorsunuz. İlk yapmanız gereken spor salonunda verdiğiniz hizmetleri bir kağıda dökün. Daha sonra müşteri analizini yapın. Spor salonunuza en çok hangi hizmet için hangi yaş aralığında müşteriler geliyor. Spor salonunuza hangi bölgeden insanlar geliyor. Bunları detaylı bir şekilde tespit edin. Popüler olan hizmetiniz ve popüler bölgenizi baş hedef tutarak içeriklerinizi oluşturun. Bir yol haritası çıkarın.
Tasarım Hakkında
Kurumsal kimliğin anahtarı logonuzdur. İyi bir logo sizin firmanızın en kısa ve basit yoldan tanıtımıdır. Logonuzla ilgili başka kişilere sorular sorun fikirlerini alın. İnternette sektörünüzdeki baş firmaların logolarını inceleyin.
Daha sonra web tasarım için görüştüğünüz firmaya detaylı olarak istediğinizi anlatın. Ve web tasarım firmanızın çalışmasını bekleyin.
İçerik Yerleşimi
Siteniz hazırlandıktan sonra siteniz için içerik oluşturun. Unutmayın; sizin işinizi sizden daha iyi kimse bilemez ve tanımlayamaz. İşinizi ve hizmetinizi anlatın. Detay verin. İnsaların sizi tanımasını sağlayın.
Fotoğraf Çekimi
İşletmenizi iyi tanıtabilecek fotoğraflara yer verin. Hatta profesyonel destek alabilirsiniz. Hayır yeğeninizin iPhone' u aynısını çekmiyor. :)
HEMEN İLETİŞİME GEÇİN
Dijital dünya içerisinde kurumsallık yakalamak büyük öneme sahiptir. Özellikle marka imajını daha yukarıya çekmek ve müşterinin gözünde güven sağlamak adına, doğru web tasarım desteği elde edilmelidir. Böylece bulunduğunuz sektör içerisindeki tüm etmenlerin yer aldığı web siteniz, her açıdan rakiplerinizden bir adım önüne geçmenize olanak tanımaktadır. Günümüzde ...
Hem kişisel hem de kamusal alanda yapılan web tasarım hizmetleri birçok farklı seçeneği de beraberinde getiriyor. Aynı zamanda küçük, orta ve büyük ölçekli şirketler için tasarlanmış web seçenekleri de mevcuttur. İsteyenler telefon ya da mail üzerinden tasarım uzmanları ile irtibata geçilebilir. Tüm çalışmalar interaktif bir ortamda gerçekleşmektedir. Nasıl bir web sitesi istediğini dile getire...
Web Amaçlı Tasarım Web Tasarım Nedir Tasarımın taslağı belli başlı konular, algoritması oluşturularak bir amaç niteliği taşıması ve yazılım diline dönüştürme işlemidir. Sistemi yaygınlaştırmak için web tabanlı siteler kullanılır. Web Tasarımı Nasıl Yapılır Öncelikle Web Tasarım teknoloji çağına ayak uyduran, ticari amaç güden kişi ve kurumlar tarafından kullanılan ayrıca kişisel web siteleri de oldukça ilgi g&...
Bir İşletmeniz var ve çevrimiçi hale getirmek mi istiyorsunuz yoksa işinizi genişletmek için bir e-Ticaret sitesi oluşturmayı mı düşünüyorsunuz? Çekici, kullanımı kolay ve sezgisel yeni bir e-ticaret web tasarımıyla bu fırsatı göz kamaştırıcı bir hale getirmek ister misiniz? Müşterileriniz için unutulmaz çevrimiçi alışveriş deneyimleri oluşturarak işinizi büyütün. İyi Bir E-Ticaret Web Tasarım...
Dijital ajans hizmetleri geleneksel pazarlama yöntemleri olan gazete, televizyon veya dergi tanıtımları yerine internetin gücünü kullanan bir reklam çeşididir. Çok fonksiyonlu olan bu çalışmalarda doğru yolu izlemek büyük çaplı tanıtımların gerçekleşmesine ve paralel olarak da daha çok insana ulaşılarak güdülen amaca daha hızlı ulaşılmasını sağlamaktadır. Ayrıca dijital dünyada yapılan tanıtım çalışmala...
Eskişehir Sosyal Medya Ajansı, dijital pazarlama konusunda uzmanlaşmış bir firmadır. Eskişehir Sosyal Medya Ajansı, dijital pazarlama konusunda uzmanlaşmış bir firmadır. Yerel işletmelerden uluslararası markalara kadar geniş bir müşteri yelpazesine sahipler ve sektörlerinde liderlerden biri. 10 yılı aşkın bir süredir piyasadalar ve sektördeki en son trendlere sürekli uyum sağlıyorlar. — Eskişehir son yıllarda dijital devrimle dönüşen bir şehir. T&u...