Kurumsal web tasarımda üzerinde önemle durulması gereken konuları bu yazıda inceleyeceğiz. 2000' li yıllarında sonrasında internetin Türkiye' de yaygınlaşmasının ardından firmalar için internette bir yer sahibi olmanın da önemi arttı. Firmalar gerçek hayatta işlerini geliştirmeye çalışırken, internette de bir yer sahibi olmaları gerektiğini farketti. Örnek verecek olursak işlek bir cadde üzerinde bir kırtasiye dükkanının erişebildiği potansiyel müşteri sayısı x ise internetle beraber bu rakam 10x olarak değişti.
Dolayısıyla kurumsal firmalar için kaliteli ve müşteri odaklı web tasarım ihtiyacı oluştu. Bu yazıda kurumsal firmaların işlerini internette de büyütmeleri için fark yaratabilecek detayları anlatacağız. Kurumsal web tasarım ihtiyacınızı gidermek için ilk önce karar vermeniz gereken alacağınız hizmetin profesyonel mi yoksa amatör mü olması gerektiği.
Web tasarım ve yönetimi bir süreç. Web tasarımı yaptırdım ve artık internette yarim hazır diye düşünmek yapılan ilk yanlış olmaktadır. Yıllarca emek verip büyüttüğünüz işinizi bir profesyonel oluşuma teslim etmeniz işlerinize destek açısından son derece önemli bir konudur.
İhtiyaçların Belirlenmesi:
Web tasarım için karar verdiniz; peki nasıl bir içerik servis etmelisiniz? Bunun için mutlaka bir araştırma yapın. Hedefinizi küçük ama dengeli tutarak gün be gün gelişecek bir hedef belirleyin. Arama motorlarında nasıl görünmek istediğinize karar verin. Örnek verelim, Eskişehir' de bir spor salonu işletiyorsunuz. İlk yapmanız gereken spor salonunda verdiğiniz hizmetleri bir kağıda dökün. Daha sonra müşteri analizini yapın. Spor salonunuza en çok hangi hizmet için hangi yaş aralığında müşteriler geliyor. Spor salonunuza hangi bölgeden insanlar geliyor. Bunları detaylı bir şekilde tespit edin. Popüler olan hizmetiniz ve popüler bölgenizi baş hedef tutarak içeriklerinizi oluşturun. Bir yol haritası çıkarın.
Tasarım Hakkında
Kurumsal kimliğin anahtarı logonuzdur. İyi bir logo sizin firmanızın en kısa ve basit yoldan tanıtımıdır. Logonuzla ilgili başka kişilere sorular sorun fikirlerini alın. İnternette sektörünüzdeki baş firmaların logolarını inceleyin.
Daha sonra web tasarım için görüştüğünüz firmaya detaylı olarak istediğinizi anlatın. Ve web tasarım firmanızın çalışmasını bekleyin.
İçerik Yerleşimi
Siteniz hazırlandıktan sonra siteniz için içerik oluşturun. Unutmayın; sizin işinizi sizden daha iyi kimse bilemez ve tanımlayamaz. İşinizi ve hizmetinizi anlatın. Detay verin. İnsaların sizi tanımasını sağlayın.
Fotoğraf Çekimi
İşletmenizi iyi tanıtabilecek fotoğraflara yer verin. Hatta profesyonel destek alabilirsiniz. Hayır yeğeninizin iPhone' u aynısını çekmiyor. :)
HEMEN İLETİŞİME GEÇİN
Eskişehir Reklam Ajansı Markanız veya işletmeniz için bilinirliği ve satışı arttırmak adına en doğru adres Eskişehir reklam ajansı Pill Digital’tır. Reklamcılık neredeyse 200 yıldır varlığını devam ettiren ve günümüzde devasa bütçelerin ayrıldığı, çok büyük şirketlerin hizmet verdiği ve içerisinde milyonlarca insanın çalıştığı bir sektördür. Buna rağmen reklam ajansları, şirketleri ve sektör ça...
Web siteleri markaların dijital mecralardaki kimlikleridir. Bir web sitesi bir insanın kimlik kartına benzer. Web sitesinde bulunan logo kişinin vesikalık fotoğrafına, hakkımızda bölümüyse kişinin kütük bilgilerini andırır. Nasıl ki her insanın bir kimliği vardır; markaların da olmalıdır. Dijital mecrada var olma web sitesi ile sağlanır. Her bir marka için özenle hazırladığımız web siteleri sayesinde fiziki mağazanızdan uzaklaşarak tüm d&u...
Teknolojinin hızla ilerlediği günümüz dünyasında, dernekler ve vakıflar da dijitalleşme sürecine ayak uydurmak zorunda. Pill Digital olarak, bu kuruluşların ihtiyaçlarına yönelik özel mobil uygulamalar geliştiriyoruz. Bu makalede, dernekler için mobil uygulamanın önemi ve Pill Digital'in bu alandaki hizmetleri ele alınacaktır. Dernekler İçin Mobil Uygulamanın ÖnemiMobil uygulamalar, derneklerin üyeleriyle etkileşimini artırm...
Günümüzde, küçük işletmelerin rekabet edebilmesi için dijital pazarlamanın önemi giderek artmaktadır; bu, işletmelerin daha geniş kitlelere ulaşmasını ve marka bilinirliğini artırmasını sağlar. Dijital Pazarlamanın TemelleriBu bölüm, küçük işletmelerin dijital pazarlamada başarılı olmak için anlaması gereken temel kavramları açıklar: SEO, sosyal medya, içerik ve e-posta pazarlaması. SEO ve Kü&ccedi...
İnternetin günümüzdeki önemi göz önünde bulundurulduğunda, iyi bir web sitesi ve etkileyici bir web tasarımı, işletmelerin dijital varlıklarını başarılı bir şekilde temsil etmeleri için hayati bir öneme sahiptir. Bir web sitesi, markanızı yansıtacak, hedef kitlenizi etkileyecek ve potansiyel müşterilerinizi çekecek bir platformdur. İşte iyi bir web sitesi ve web tasarımı için dikkat edilmesi gereken temel noktalar: Kullanıcı Dost...
Dünya genelindeki bilgisayar ağlarını ve kurumsal bilgisayar sistemlerini birbirine bağlayan elektronik iletişim ağına internet demekteyiz. İnternet olmasaydı bugün web sayfaları olmazdı. Eğer bilgisayarlar olmasaydı, bugün internet de olmazdı. Web tasarım ofisi yapılabilmesi için gerekli olan bilgisayar ve internetin anlatılmasıyla süreç başlıyor. İnternet kimileri için dünyanın en büyük kütüphanesi, kimileri i&cce...